به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۹۰۱
تعداد بازدید: ۴۴۱۰
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد حضور بازیکنش در پرسپولیس تغییر موضع داد.

به گزارش میدان، هفته گذشته بود که سینا اسدبیگی هافبک فصل گذشته ذوب‌آهن با امضای قراردادی به پرسپولیس پیوست. پس از این انتقال باشگاه ذوب‌آهن مدعی شد که اسدبیگی با این باشگاه قرارداد داشته و حضورش در پرسپولیس غیرقانونی است. حتی گفته شد باشگاه ذوب‌آهن در این مورد قصد شکایت دارد و همین موضوع می‌تواند مشکلاتی مانند بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی را برای پرسپولیس در بر داشته باشد.


البته همزمان با این ادعای مدیران باشگاه ذوب‌آهن، مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید کردند که فسخ قرارداد اسدبیگی با ذوب‌آهن و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس کاملا قانونی بوده و مشکلی از این بابت باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. به همین دلیل اسدبیگی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و حتی در بازی دوستانه این تیم هم به میدان رفت.


حالا در این خصوص اخبار جدیدی به گوش می‌رسد. شنیده شده مدیران باشگاه ذوب‌آهن در جدیدترین اقدام به مدیران باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند که برای توافق بر سر موضوع اسدبیگی جلسه‌ای برگزار کنند. این یعنی خود ذوب‌آهنی‌ها هم می‌دانند که فسخ اسدبیگی و رفتن این بازیکن به پرسپولیس مشکلی نداشته و حالا از موضع شکایت به موضع توافق رسیده‌اند. در نهایت به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس در ماجرای اسدبیگی تخلفی نکرده و این بازیکن به شکل قانونی به پرسپولیس آمده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴