به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۷۲۱
تعداد بازدید: ۷۱۵
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
باشگاه استقلال به یک دلیل هنوز از امضای قرارداد با مهاجم خود رونمایی نکرده است.

به گزارش میدان، کاوه رضایی، مهاجم سابق تیم استقلال که پنج فصل اخیر را در لیگ بلژیک سپری کرد، فصل گذشته را به دلیل مصدومیت دور از مسابقات بود و به همین دلیل تصمیم گرفت برای اینکه مسافر جام جهانی 2022 قطر باشد، به ایران بازگردد.

 

این بازیکن که مورد توجه استقلال قرار گرفت مذاکرات طولانی با مسئولان این باشگاه انجام داد اما در برخی مفاد قرارداد از جمله مدت و مبلغ قرارداد و شرکت در تست‌های پزشکی به اختلاف خورد. پروسه پیوستن رضایی به استقلال آنقدر طولانی شد که صدای هواداران را در آورد و آنها خواستار شفاف‌سازی باشگاه شدند.

 

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، رضایی با اعلام باشگاه استقلال به این تیم پیوست و صبح امروز (جمعه) نیز به اردوی آبی‌پوشان در ترکیه اضافه شد. نکته عجیب در پیوستن رضایی، عدم رونمایی از امضای قراردادش با استقلال بود. اگر چه پس از شرکت در تست‌های پزشکی و پاسخ آن باعث امضای قرارداد شد اما یک دلیل باعث شد تا رونمایی از آن به تاخیر بیفتد.

 

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال اعلام کرده است در صورتی که رضایی در تمرینات مورد تأیید قرار بگیرد می‌تواند فصل آینده در این تیم بازی کند. بحث مصدومیت فصل گذشته رضایی و همچنین ترافیک در خط حمله باعث شده که ساپینتو اعلام کند پس از اردوی ترکیه تصمیم نهایی خودش را خواهد گرفت. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲