به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۵۶۶۰
تعداد بازدید: ۶۳۲
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
اسطوره رئال‌مادرید پیشنهاد سرمربیگری سه باشگاه مطرح اروپایی را رد کرد.

به گزارش میدان، رائول گونزالس، اسطوره رئال‌مادرید در حال حاضر سرمربی تیم دوم این باشگاه است. رئال‌مادرید کاستیا یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در لیگ دسته سوم اسپانیا موسوم به سگوندا دیویزن بی، حضور دارد. پایه و اساس اداره این تیم، آماده ساختن بازیکنان برای تیم اصلی رئال‌مادرید و مهم‌تر از آن، تست و کسب تجربه مربیان باشگاه است.

 

روزنامه مارکا فاش کرد که رائول، پیشنهادات لیدزیونایتد، اسپانیول و اینتراخت فرانکفورت را رد کرده چراکه احساس می‌کند از حمایت کامل باشگاه برای جانشینی کارلو آنچلوتی برخوردار است و بنابراین احمقانه است که با نزدیک شدن به نیمکت تیم اصلی رئال‌مادرید، از این تیم جدا شود. بر این اساس، باشگاه‌های لیدزیونایتد و اسپانیول برای جذب این سرمربی جوان در تابستان امسال پیشنهاد جذابی به او ارائه دادند اما رائول، دست رد به سینه این دو باشگاه زد و اصرار به ادامه حضور در باشگاه رئال داشت.

 

علاوه بر این، رائول که سابقه حضور در لیگ آلمان را در کارنامه خود دارد حالا با پیشنهاد اینتراخت فرانکفورت روبرو شده اما مهاجم افسانه‌ای رئال، همین رویکرد را اتخاذ کرد و ترجیح داد که شاید در آینده نزدیک یکی از گزینه‌های نیمکت تیم اصلی رئال‌مادرید باشد. بنابراین اگر رائول یکی از پیشنهادات این سه باشگاه را قبول می‌کرد قطعا درآمد بیشتری داشت اما سیاست او نشان می‌دهد که بی‌تردید به‌زودی شاهد حضور این اسطوره محبوب و پرافتخار روی نیمکت باشگاه رئال‌مادرید خواهیم بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶