به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۶۵۱
تعداد بازدید: ۸۳۰
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
ستاره سابق یوونتوس با قراردادی آزاد به تیم تورنتو کانادا پیوست.

به گزارش میدان، با اعلام باشگاه تورنتو کانادا، فدریکو برناردسکی، بازیکن سابق یوونتوس در انتقالی آزاد و با قراردادی ۴ ساله راهی این تیم شد. حالا بر این اساس، برناردسکی پس از لورنزو اینسینیه و دومینیکو کریشیتو، به سومین ایتالیایی تورنتو تبدیل شده که در بازار نقل و انتقالات فعلی به این تیم پیوسته است. برناردسکی در شرایطی تصمیم به پیوستن به لیگ کانادا در سن ۲۸ سالگی شده که بسیاری از ستارگان پا به سن گذاشته فوتبال دنیا برای سال‌های پایانی فوتبال خود، آن را انتخاب می‌کنند.

 

فدریکو فوتبال خود را از تیم‌های پایه فیورنتینا آغاز کرد و در تابستان ۲۰۱۷ با مبلغ ۴۰ میلیون یورو به یوونتوس پیوست. این بازیکن ۲۸ ساله ایتالیایی، ۵ فصل را با پیراهن بانوی پیر سپری کرد و در این مدت، ۷ عنوان قهرمانی به دست آورد. او در ۱۸۳ بازی برای بیانکونری، ۱۲ گل زد و ۲۴ پاس گل به ثبت رساند. همچنین وینگر ایتالیایی، تابستان گذشته نقش بسزایی در قهرمانی تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ داشت.

 

شایان ذکر است که تیم فوتبال تورنتو کانادا بازیکنان مطرح زیادی داشته که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به تورستن فرینگر آلمانی، گرگوری فن در ویل هلندی، جولیو سزار دروازه‌بان برزیلی، خوزه آلتیدور مهاجم آمریکایی، دفو انگلیسی و همچنین سباستین جووینکو ایتالیایی اشاره کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵