به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۶۳۵
تعداد بازدید: ۲۳۸۱
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
مالک پاریسن ژرمن به دنبال خرید یک باشگاه اسپانیایی است.

به گزارش میدان، رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند که ناصر الخلیفی، سرمایه‌گذار ورزشی که مالک باشگاه پاریسن ژرمن هم هست حالا قصد دارد باشگاه اسپانیول را بخرد. بر این اساس، رادیو مارکا اعلام کرد که این شرکت قطری پیشنهاد خرید اسپانیول را به مالکان چینی ارائه کرده و برای خرید این باشگاه با یک گروه سرمایه‌گذاری از ایالات متحده آمریکا رقابت دارد.

 

البته شایان ذکر است که لالیگا چند وقت پیش، به صورت رسمی باشگاه پاریسن ژرمن را به نقض قوانین فیرپلی مالی به دلیل قرارداد جدید کیلیان امباپه، متهم و از این باشگاه شکایت کرده بود. شرکت سرمایه‌گذاری تحت مالکیت ناصر الخلیفی قصد دارد، همانند گروه امارات سیتی که مالک منچسترسیتی است چندین باشگاه در سراسر جهان بخرد. البته ناصر الخلیفی چندی پیش برای خرید باشگاه پرتغالی اسپورتینگ براگا اقدام کرده بود اما رئیس این باشگاه از فروش باشگاهش به گروه قطری امتناع کرده بود.

 

گفتنی است که اسپانیول در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به لیگ دسته اول اسپانیا سقوط کرد اما فصل گذشته دوباره به رقابت‌های لالیگا بازگشت. اسپانیول، دومین تیم پایتخت کاتالونیا محسوب می‌شود و رابطه بد آن با بارسلونا و همچنین رابطه بد پاریسن ژرمن و بارسلونا، نشان‌دهنده این است که اگر قطری‌ها موفق به خرید باشگاه اسپانیایی شوند، ممکن است رقابت شدیدی در آینده بین این باشگاه‌ها به وجود بیاید.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶