به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۶۰۹
تعداد بازدید: ۱۰۴۱
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
برخی از بازیکنان تیم استقلال به دلیل عدم اظهارنظر سرمربی پرتغالی بلاتکلیف هستند.

به گزارش میدان، چند روزی است تمرینات استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی این تیم پیگیری می‌شود. ساپینتو برای اینکه بازیکنان را بهتر بشناسد اردویی را در هتل ترتیب داده است. بازیکنانی که فصل گذشته به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شده بودند به تمرینات استقلال بازگشته‌اند.

 

امین قاسمی‌نژاد، آرش رضاوند، فردین رابط، متین کریم‌زاده و ... از جمله این بازیکنان هستند. در برخی از پست‌ها نیز ترافیک زیادی دیده می‌شود، به خصوص خط هافبک و حمله که لیست استقلال را پر کرده است. بازیکنانی که نام برده شد از اینکه ساپینتو نظری نمی‌دهد، وضعیت بلاتکلیفی پیدا کرده‌اند. سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان گفته که هنوز زود است درباره خط زدن بازیکنی نظر بدهد چون باید حتما فوتبال درون تیمی بارها برگزار شود.

 

از آن طرف، برخی بازیکنان استقلال خواهان زودتر مشخص شدن وضعیت‌شان هستند تا اگر ساپینتو آنها را نخواست بتوانند به تیم‌های دیگر بروند، چرا که اگر زودتر این اتفاق نیفتد تیم‌ها خودشان را بسته‌اند و شاید نتوانند به تیمی ملحق شوند. ساپینتو در روزهای گذشته به همراه همکارانش به دنبال شناخت از بازیکنان و وضعیت بدنی آنهاست و قصد ندارد با عجله تصمیم‌گیری کند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲