به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۵۶۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۴۰
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، جدایی از همسرش را تایید کرد.

به گزارش میدان، در ماه‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون جدایی فرانچسکو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا از همسرش، ایلاری بلازی مطرح شده بود اما او بارها این شایعات را تکذیب کرده بود. این در شرایطی است که روز گذشته این زوج رسما اعلام کردند که پس از ۲۰ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده‌اند و اکنون در حال تکمیل مراحل طلاق هستند.

 

اسطوره فوتبال ایتالیا از همسرش جدا شد

 

بر این اساس فرانچسکو توتی، روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای، موضوع جدایی از همسرش را تایید کرد و گفت: پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، متاسفانه رابطه من با ایلاری به پایان رسیده است. تمام آنچه در چند ماه گذشته گفتم و انجام دادم به خاطر محافظت از فرزندانمان بود که همیشه اولویت مطلق زندگی من هستند و خواهند بود. من همیشه با احترام زیاد به ایلاری به همکاری و اتحاد با او برای تربیت سه فرزندمان ادامه خواهم داد.

 

گفتنی است که بلازی، یک مجری مشهور در کشور ایتالیا است که به عنوان بازیگر و مدل هم فعالیت کرده است. این زوج معروف در سال ۲۰۰۲ با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۰۵ ازدواج کردند و صاحب سه فرزند مشترک به نام های کریستین، شنل و ایزابل هستند. نکته جالب اینجاست که مراسم ازدواج این زوج در سال ۲۰۰۵ از طریق تلویزیون پخش شد و بیش از یک میلیون بیننده داشت. حالا طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، اخباری در مورد خیانت بلازی به فرانچسکو توتی منتشر شده و بعید نیست که دلیل طلاق همین موضوع بوده باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲