به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۵۹۸
تعداد بازدید: ۳۶۱۵
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
ساپینتو سرمربی استقلال چند بازیکن این تیم را کنار گذاشت و به باشگاه سپرد.

به گزارش میدان، ساپینتو سرمربی استقلال که تمرینات تیمی را آعاز کرده است پیش از اینکه مدیران تیم از وی بخواهند که برای تکمیل لیست نام چند بازیکن را به آنها اعلام کند از نظر فنی چند بازیکن این تیم را به باشگاه واگذار کرد.

 

سرمربی استقلال طی چند روز گذشته عملکرد چند بازیکن را زیر نظر گرفت و بر اساس وضعیت حاکم بر تمرینات نام چند بازیکن را به باشگاه اعلام کرد تا در خصوص این نفرات تصمیم گیری کنند. نام متین کریم زاده مدافع راست تیم در این لیست است و با اینکه استقلال در این پست بازیکن ندارد اما ساپینتو اعتقادی به این بازیکن ندارد.

 

از طرفی نام امین قاسمی‌نژاد هم در این فهرست است، ساپینتو اعتقادی به بازیکنان سن و سال دار ندارد و معتقد است که برنامه‌هایش با جوانان در استقلال به خوبی اجرا می‌شود. آرش داجلیری و فردین رابط نیز بازیکنانی هستند که استقلالی‌ها قصد دارند آنها را قرضی به تیم‌های دیگر واگذار کنند.

 

در این میان تنها آرش رضاوند است که مدیران قصد دارند وی را در تیم حفظ کنند و ساپینتو نیز در مورد این بازیکن مردد است و ممکن است دقیقه نود در استقلال ماندنی شود. از میان بازیکنان جوان تیم ساپینتو عرفان باقری را پسندیده است و خادمی پور نیز جزء نفراتی است که از استقلال جدا می‌شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵