به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۵۴۷
تعداد بازدید: ۵۶۰
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
شرکت نکردن لواندوفسکی در تمرینات بایرن مونیخ، عواقب سنگینی برای او خواهد داشت.

به گزارش میدان، تمرینات پیش فصل باشگاه بایرن مونیخ سه شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد احتمال شرکت نکردن رابرت لواندوفسکی در تمرینات برای تحت فشار قراردادن سران بایرن مونیخ مطرح شده است. لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و از طرفی دیگر خواهان انتقال به بارسلونا است اما باواریایی‌ها حاضر نیستند ستاره لهستانی خود را با قیمت پایین بفروشند. به همین دلیل لواندوفسکی قصد دارد تا با تحت فشار گذاشتن سران بایرن، آن‌ها را مجبور کند تا با بارسلونا کنار بیایند.

 

بر این اساس، رسانه‌های آلمانی فاش کردند در صورتیکه رابرت لواندوفسکی، مهاجم این تیم اعتصاب کند و در ۱۲ جولای در اردوی پیش فصل بایرن مونیخ حضور نداشته باشد، این باشگاه جریمه بسیار سنگینی را برای او در نظر خواهد گرفت. به گزارش شبکه اسپورت آلمان، قانون آلمان به بایرن مونیخ اجازه می‌دهد تا در صورت اعتصاب لواندوفسکی، این باشگاه جریمه‌ای از ۱.۸ تا ۳.۶ میلیون یورو برای او در نظر بگیرد. این شبکه آلمانی حتی اضافه کرد که باشگاه باواریایی می‌تواند لواندوفسکی را نیمکت‌نشین کرده و از مسابقات دور نگه دارد.

 

روابط بین بایرن مونیخ و ستاره لهستانی در چند ماه گذشته تیره و تار شده است و این باشگاه با درخواست‌های این بازیکن برای تمدید قرارداد موافقت نکرده و همین امر باعث شد تا او در تابستان امسال درخواست جدایی داشته باشد. بایرن مونیخ برای موافقت با جدایی لواندوفسکی در نقل و انتقالات تابستانی جاری، خواهان مبلغ ۶۰ میلیون یورو است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳