به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۴۹۱
تعداد بازدید: ۵۹۸
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
مدافع برزیلی استقلال از جمع آبی ها جدا شد و قطعا به ایران باز نمی گردد.

به گزارش میدان، سیلوا مدافع برزیلی تیم استقلال که قرار بود با مسوولان تیم توافق کرده و فصل بعد نیز در استقلال بماند سرانجام جدایی خود را رسما اعلام کرد تا هواداران در خصوص عدم حضور وی در استقلال فصل جدید مطمئن شوند.

 

گفتنی است سیلوا از تیمهای اماراتی پیشنهاد دریافت کرده و مبلغ مورد نظر استقلال را با تیمهای خواهانش مورد بررسی قرار داد و به این نتیجه رسید که تفاوت بالای رقم پیشنهادی عربها با استقلال می تواند دلیل خوبی برای جدایی باشد.

 

البته دلیل اصلی عدم همکاری مجدد وی با استقلال به خانواده‌اش بر می گردد زیرا خانواده این بازیکن در امارات شرایط بهتری دارند و فرزندان سیلوا نیز در این کشور از لحاظ تحصیلی می توانند با دردسر کمتری به کار خود ادمه دهند و در کل زندگی این مدافع از لحاظ مالی و فوتبالی با اوضاع بهتری پیش می رود و به همین دلیل سیلوا ترجیح داد قید هواداران میلیونی و شرایط خوب استقلال را بزند و فصل بی سر و صدایی را آغاز کند.

 

پیش از این شنیده شد که استقلالی‌ها ادعا کردند از لحاظ مبلغ مالی با سیلوا توافق کردند و وی تنها قصد حضور در لیگ ایران را نداشته امامشخص شد که تفاوت مبلغ پیشنهادی آبی‌ها با باشگاه اماراتی زیاد است!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰