به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۴۸۸
تعداد بازدید: ۲۳۲۱
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
شرایط برای ادامه فعالیت یکی از مدافعان پرسپولیس سخت است.

به گزارش میدان، پس از پیوستن مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی توسط پرسپولیس، وضعیت بقیه مدافعان وسط این تیم بسیار سخت شده است. در این بین شنیده می‌شود فرشاد فرجی و علی نعمتی در پرسپولیس ماندنی هستند و وحدت هنانوف هم در برنامه‌های یحیی گل‌محمدی جا دارد اما وضعیت برای یکی دیگر از مدافعان پرسپولیس سخت است.


در شرایط فعلی وضعیت علیرضا ابراهیمی برای ادامه همکاری با پرسپولیس مشخص نیست. این بازیکن با وجود اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد اما به احتمال زیاد از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. ابراهیمی به این نتیجه رسیده که با اضافه شدن گولسیانی شانس چندانی برای بازی ندارد و به همین دلیل دنبال شرایطی است تا بتواند از جمع سرخپوشان جدا شود. او به همین خاطر در تمرین دیروز حاضر نشد تا شایعات را قوت ببخشد.


ابراهیمی در حال حاضر چند پیشنهاد لیگ برتری دارد و به دنبال این است با توافق با رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس بتواند به صورت توافقی از این تیم جدا شود. البته جدا شدن ابراهیمی به تصمیم خودش بستگی دارد و از طرف کادرفنی پرسپولیس و مدیران این باشگاه هیچ اجباری برای جدا شدن از پرسپولیس ندارد. با این حال به نظر می‌رسد علیرضا ابراهمی دیگر بازیکنی باشد که از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶