به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۵۴۸۲
تعداد بازدید: ۵۹۴
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بازیکنی که در این چند سال حواشی زیادی پیرامون قراردادهایش وجود داشت و باشگاه ذوب‌آهن مدتها از او شاکی بود با قراردادی بیش از سقف تعیین شده با تیم گل‌گهر تمدید کرد.

به گزارش میدان، رضا شکاری در مذاکرات اخیر با باشگاه تراکتور مبلغی معادل ۱۳ میلیارد تومان درخواست کرد. این درخواست از سوی تراکتوری‌ها رد شد و آنها مبلغ کمتری به او پیشنهاد دادند. در نتیجه شکاری از همکاری با آنها منصرف و بار دیگر به گل‌گهر پیوست.


 پیش از این شکاری با اتمام قراردادش با چند تیم وارد مذاکره شد اما بیشتر مایل بود قرارداد بالایی با تیم تراکتور ببندد. غافل از این که این زنوزی دیگر آن زنوزی سابق نیست و قراردادهای وسوسه کننده که نمی‌بندد هیچ، در قراردادهای مالی وسواس ویژه‌ای به خرج می‌دهد.

 

رضا شکاری سه سال قبل با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرد اما به یکباره با باشگاه تراکتور به توافق رسید و به این تیم پیوست. در ان زمان هشدارهای سعید آذری مدیرعامل وقت ذوب‌آهن مبنی بر احتمال محرومیت شکاری یکی از عوامل دور شدن این بازیکن از پرسپولیس بود. باشگاه ذوب آهن از این بازیکن به دلیل آنچه که فسخ غیر قانونی قراردادش یاد می شود، به فیفا شکایت کرده بود و اتفاقا در نهایت در این گرونده پیروز شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷