به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۲
۵۴۰۶
تعداد بازدید: ۵۰۱
يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
حمید مطهری برای تکمیل لیست بازیکنان خود منتظر بازگشت کاپیتان تیمش از آمریکا است.

به گزارش میدان، تیم نساجی با انتخاب حمید مطهری فصل پیش رو را ابتدا با تمید قرارداد و سپس جذب بازیکنان جدید آغاز می‌کند. از این رو آنها ابتدا به علیرضا حقیقی برای تمدید قرارداد پیشنهاد دادند و اتفاقا نظر مثبت او را جلب کردند و از سوی دیگر منتظر بازگشت مسعود شجاعی از آمریکا هستند تا مذاکره با این بازیکن برای تمدید قرارداد را آغاز کنند. این در حالی است که مطهری نیز لیستی از بازیکنان مورد نظر خود ارائه داده است و باشگاه با این مربی در حال رایزنی برای بررسی لیست است. در صورتی که روی نفرات این لیست به توافق نهایی برسند باشگاه نساجی مذاکره با بازیکنان مورد نظر را آغاز می‌کند.
در همین خصوص شنیدیم لیست درخواستی مطهری بسیار بلندبالا و البته گرانقیمت بوده است در حالی که باشگاه نساجی توان خرید همه نفرات درخواستی این مربی را ندارد. در نتیجه لیست مورد نظر تا پایان هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که مطهری تغییراتی در این لیست مطابق با بودجه باشگاه نساجی ایجاد کند برای جذب نفرات مورد نظر اقدام خواهند کرد.
این در حالی است که باشگاه نساجی تا کنون فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته و مرتضی منصوری یکی از بهترین مدافعان خود رابه دلیل اتمام قرارداد از دست داده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰