به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۳۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۸۱
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
باشگاه استقلال برای فصل بعد نام چهار بازیکن را از فهرست خود خارج کرد.

به گزارش میدان، استقلالی‌ها برای فصل بعد نیاز به ترمیم در خطوط مختلف دارند و در این میان تنها از یک بازیکن خود رونمایی کردند و سجاد شهباززاده قرار است در خط حمله آبی‌ها را همراهی کند.

 

پیش از این استقلالی‌ها در لیست خود چند بازیکن را در نظر داشتند که مذاکرات اولیه نیز انجام شد اما مدیران استقلال در نیمه راه پشیمان شدند. در همین رابطه نام چهار بازیکن از فهرست استقلال خارج شد تا آن‌ها از بین نفرات مورد نظر خود که مشاوران فنی به مدیران معرفی کردند دو بازیکن برتر را انتخاب کرده و با آنها قرارداد امضا کنند.

 

گویا محمد نادری که قرار بود باز هم به استقلال بازگردد و این تیم را همراهی کند به دلیل دریافت پیشنهاد از یک تیم اروپایی باز هم راهی اروپا شود و حضورش در استقلال تقریبا منتفی است. کاوه رضایی نیز قرار بود در خط حمله استقلال تیم را همراهی کند که این بازیکن نیز مصدوم است و استقلالی‌ها نیز وی را از لیست خارج کردند.

 

سعید عزت‌اللهی نیز در ابتدای فصل نقل و انتقالات جزء نفرات اصلی لیست آبی‌ها بود که وی نیز پس از مدت‌ها از فهرست خارج شد زیرا هم قیمت بالایی داشت و هم مورد توجه استقلالی‌ها قرار نگرفت. امید ابراهیمی آخرین گزینه مورد نظر استقلالی‌ها بود که وی نیز اعلام کرد در لیگ قطر به فوتبالش ادامه می‌دهد و از شرایطش راضی است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳