به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۲۵۲
تعداد بازدید: ۵۶۹
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب مدافع هلندی یوونتوس هستند.

به گزارش میدان، باشگاه بارسلونا در سال‌های گذشته به دنبال جذب ماتیاس ده لیخت بوده است. این در شرایطی است که این مدافع در سال ۲۰۱۹، پس از درخشش در تیم آژاکس مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته بود اما او تقاضای بارسلونا را رد کرد و به یوونتوس پیوست.

 

رویای قدیمی بارسلونا محقق می‌شود؟

 

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، دوباره موضوع انتقال ده لیخت به بارسلونا را مطرح کرده است. باشگاه کاتالان در کنار چلسی، لیورپول، منچستریونایتد و پاریسن ژرمن، از کاندیدهای جذب این مدافع ۲۲ ساله در تابستان هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که ده لیخت پیشنهاد تمدید قرارداد یوونتوس را نپذیرفته و همین باعث ناراحتی سران این باشگاه شده است. از این رو یوونتوس قرار است به فروش ۸۵ میلیون یورویی این بازیکن فکر کند.

 

اگرچه ژاوی به ده لیخت علاقه دارد اما این مبلغ برای باشگاه بحران‌زده بارسلونا دست‌نیافتنی است. موندو دپورتیوو خاطرنشان کرد که بارسلونا در فصل آینده روی اریک گارسیا، رونالد آرائوخو، جرارد پیکه و احتمالا آندریاس کریستنسن حساب خواهد کرد اما ممکن است سال آینده اوضاع متفاوت باشد. با این حال مشخص نیست که آیا ده لیخت می‌خواهد برای فصل آینده در تورین بماند یا خیر اما روشن است که او در صورت دریافت پیشنهاد قابل توجه، به ترک یوونتوس فکر خواهد کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸