به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۲۲۴
تعداد بازدید: ۴۷۲
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
دو مدافع استقلال برای ابتدای فصل جدید نمی توانند به استقلال بازگردند و این تیم را همراهی کنند.

به گزارش میدان، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن سرباز تیم استقلال که در حال حاضر عضو تیم ملوان بندرانزلی هستند برای بازگشت به استقلال بازهم با مشکل روبرو شدند. گفتنی است این دو بازیکن که قرار بود یک نیم فصل را به عنوان سرباز در ملوان حضور یابند و پس از آن به جمع آبی‌ها بازگردند اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و هر دو این نفرات نمی‌توانند از ابتدای فصل به تمرینات استقلال بازگردند.

 

گویا مدت سربازی مرادمند تا پایان شهریور ماه است و سیاوش یزدانی نیز باید در همین ماه آزمون شفاهی دکترا بدهد و تنها در صورت قبولی در این آزمون می تواند به استقلال بازگردد و تیم استقلال را همراهی کند.

 

با این حساب دو بازیکن سابق استقلال با شرایط خاصی مواجه شدند و قطعا از ابتدای فصل در خدمت استقلال نیستند و مشخص نیست که چه زمانی بتوانند به تمرینات این تیم بازگردند و با اینکه تصورشان حضور در استقلال از ابتدای فصل بود اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و مشکلات این دو مدافع همچنان ادامه دارد.

 

از طرفی استقلالی‌ها نیز برای ترمیم خط دفاعی روی بازگشت این دو بازیکن حساب باز کردند اما با مشخص شدن وضعیت این دو بازیکن سرباز مدیران این تیم در پی جذب بازیکن جدید در خط دفاعی استقلال هستند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸