به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۲۱۷
تعداد بازدید: ۴۸۵۸
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
سه تیم لیگ برتری خواهان هافبک پرسپولیس هستند.

به گزارش میدان، محمد شریفی هافبک جوان پرسپولیس جزو بازیکنانی است که قراردادش در پایان فصل با این باشگاه تمام شد و برای ماندن در جمع سرخپوشان باید قراردادش را تمدید کند. با این وجود و با توجه به علاقه باشگاه پرسپولیس به تمدید قرارداد، اما خود شریفی نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند و تصمیم دارد فصل آینده فوتبالش را در تیمی غیر از پرسپولیس ادامه دهد.

ظاهراً شریفی به این نتیجه رسیده که یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به استفاده از او ندارد و با توجه به جذب احتمالی محمد خدابنده‌لو شانس کمی برای بازی در پرسپولیس دارد، به خاطر همین قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

از همین رو خبر می‌رسد که سه باشگاه سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتور برای جذب شریفی وارد رقابت شدند و به احتمال زیاد هافبک جوان پرسپولیس به یکی از این سه تم می‌رود. البته با توجه به اینکه سپاهان خالی از هافبک دفاعی است احتمال پیوستن شریفی به جمع زردپوشان بیشتر از دو تیم دیگر است.

پس از پیوستن دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان به پرسپولیس و عقد قرارداد احتمالی با سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و گولسیانی توسط پرسپولیس، شریفی اولین بازیکنی از پرسپولیس است که به احتمال خیلی فراوان فصل آینده را در تیم سپاهان توپ خواهد زد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵