به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۵۱۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۷۰
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
دو بازیکن فعلا در اولویت تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس هستند.

به گزارش میدان، پس از پایان فصل برای پرسپولیس و کسب مقام نایب قهرمانی یکی از مسائل مهم در خصوص این باشگاه بحث تمدید قرارداد با ۱۱ بازیکنی است که قرارداد آن‌ها به پایان رسیده است.

از چند وقت پیش بود که یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اولویتش برای تمدید قرارداد بازیکنان ملی‌پوش هستند و به خاطر همین آن‌ها به سراغ مذاکره با مهدی ترابی و میلاد سرلک رفتند که در نهایت تا امروز قرارداد ترابی به صورت رسمی تمدید شده است.

از طرفی احسان پهلوان به ملی‌پوشان پرسپولیس اضافه شد تا او هم جزو اولویت‌ها برای تمدید قرارداد قرار بگیرد. مدیران باشگاه پرسپولیس فعلاً اولویتشان برای تمدید قرارداد سرلک و پهلوان است. شنیده می‌شود که در مورد پهلوان مشکل خاصی برای تمدید قرارداد نیست و سرلک هم اعلام کرده پس از اردوی فعلی تیم ملی در قطر قراردادش را تمدید می‌کند.

با این حال به نظر می‌رسد که قرارداد بازیکنانی مانند رامین رضاییان، رضا اسدی، سعید آقایی و بازیکنان دیگر در اولویت تمدید نیست و ممکن است از بین آنها یک یا دو بازیکن قراردادشان تمدید شود که این مسئله هم به چگونگی فعالیت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات پیش رو بستگی دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵