به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۵۱۱۹
تعداد بازدید: ۱۲۱۶
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
سندروم نادر استخوانی، آینده ورزشکار اسپانیایی را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش میدان، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی روز گذشته با پیروزی مقابل کسپر رود نروژی برای چهاردهمین بار قهرمان تورنمنت رولان گاروس شد. این در شرایطی است که نادال در مقاطعی از این بازی احساس درد داشت و حتی گفته شد که این تورنمنت شاید آخرین مسابقاتی باشد که او در دوران حرفه‌ای خود به میدان می‌رود. نادال که روز جمعه وارد ۳۶ سالگی شد، با پیروزی در این بازی لقب مسن‌ترین قهرمان تاریخ این رقابت‌ها را هم به خود اختصاص داد.

 

عکس/ پرافتخارترین بازیکن اسپانیایی به بیماری نادر مبتلا است

 

نادال مدتی قبل به دلیل درد ناشی از سندروم مولر-وایس مسابقات مسترز رم را از دست داده بود. این عارضه نادر مربوط به استخوان کف پا است که از ۱۹ سالگی گریبان‌گیر او شده است. طی چند روز اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر وداع نادال با رولان گاروس در محافل خبری شنیده می‌شد اما او این شایعه را رد کرد و گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد، اما از مبارزه دست نمی‌کشم تا بتوانم همچنان به بازی کردن ادامه دهم.

 

عکس/ پرافتخارترین بازیکن اسپانیایی به بیماری نادر مبتلا است

 

رافائل نادال درباره مصدومیتش گفت: ریسک‌هایی که در رولان گاروس کردم را هرگز تکرار نخواهم کرد. با تزریق بی‌حسی به عصب پایم، بازی می‌کردم و در پایم (از مچ به پایین) هیچ حسی نداشتم. با این کار احتمال پیچ خوردن پایم‌ وجود داشت و ممکن بود مشکلات دیگری برایم به وجود آید. مسلما این روش نمی‌تواند ادامه پیدا کند و باید راهی پیدا کنیم که همیشگی باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶