به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۵۰۳۷
تعداد بازدید: ۸۱۹
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
هافبک ایرانی تیم الغارفه قطر مشتری‌های خوبی در ایران دارد و برای اینکه جام جهانی را از دست ندهد شاید مقصدش ایران باشد.

به گزارش میدان، یکی از گزینه‌های جذاب نقل‌وانتقالات فوتبال ایران برای فصل آینده سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش الغرافه قطر است. عزت‌اللهی که با سمن کمی در ملوان انزلی پدیده شد و به لیگ روسیه رفت، خیلی زود به تیم ملی هم راه پیدا کرد و یکی از بازیکنان کلیدی کارلوس کی‌روش در جام جهانی 2018 روسیه بود. 

پس از جام جهانی، عزت‌اللهی پیشنهاد قابل توجهی نداشت و راهی لیگ دانمارک شد. در این کشور، پول خوبی به بازیکنان خارجی نمی‌دهند و عزت‌اللهی مجبور شد به صورت قرضی به الغرافه قطر برود تا شاگرد آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال شود. 

عزت‌اللهی برای اینکه جام جهانی را از دست ندهد باید بیشتر بازی کند. او که این اواخر بیشتر بازی‌های الغرافه را به دلیل مصدومیت از دست داد باید به تیم باشگاه قبلی‌اش در دانمارک بازگردد. او از تیم‌های استقلال، پرسپولیس و حتی سپاهان پیشنهاد دارد. عزت‌اللهی دوست دارد به یکی از تیم‌های پایتخت برود ولی در حال بررسی شرایط این دو تیم است.

عزت‌اللهی در صورتی که احمد نوراللهی به پرسپولیس بازگردد، استقلال را انتخاب خواهد کرد. هافبک ملی‌پوش ایرانی به مسئولان هر دو باشگاه اعلام کرده که باید رضایت باشگاه دانمارکی گرفته شود که کار راحتی نیست. البته عزت‌اللهی همچنان دوست دارد لژیونر باشد و تلاش خود را خواهد کرد در خارج از کشور بازی کند در غیر این صورت چاره‌ای جزو بازگشت به ایران ندارد. 

جالب است بدانید عز‌ت‌اللهی فصل گذشته با کوین یامگا مهاجم فعلی استقلال هم بازی بود و نقش زیادی در استقلالی کردن این بازیکن داشت!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۵