به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۴۹۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۱۱
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸
در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ دسته یک، ۱۲ تیم روی کاغذ شانس سقوط دارند.

به گزارش میدان، لیگ دسته یک فوتبال ایران در فصل جاری با جذابیت‌های خاصی همراه بوده است. تا پایان هفته سی‌ام و در فاصله ۴ هفته تا پایان لیگ، دو تیم ملوان و مس کرمان در بالای جدول با اختلاف امتیازی زیادی که نسبت به تیم سوم ایجاد کرده‌اند، شانس بسیار زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند. این در شرایطی است که در انتهای جدول لیگ، رقابت هیجان‌انگیزتری در جریان است. شاید برایتان عجیب باشد اما حتی تیم پنجم لیگ هرچند با احتمال بسیار کم، خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که فاصله امتیازی تیم‌های انتهای جدول بسیار نزدیک است و در هفته‌های پایانی شاهد رقابتی جذاب خواهیم بود.

 

بر این اساس، تکلیف دو تیم سقوط‌کننده یعنی شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی مشخص شده و حالا رقابت جذاب ۱۲ تیم، البته با نسبت‌های احتمالی متفاوت، برای تعیین سرنوشت تیم سوم وجود دارد. همچنین شاید برایتان جالب باشد بدانید که تیم دهم جدول فقط ۶ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

 

تیم رایکا بابل با ۳۲‌ امتیاز فعلا در منطقه خطر قرار دارد و شاگردان پیروز قربانی چهار هفته سرنوشت‌سازی را در پیش دارند. دو تیم ویستاتوربین و سایپا با ۳۵‌ امتیاز بالاتر از رایکا برای بقا می‌جنگند و استقلال‌ملاثانی هم با اینکه در ۱۶ بازی اخیر شکستی را متحمل نشده اما با ۳۶ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

 

رقابت عجیب ۱۲ تیم برای فرار از سقوط/ تیم پنجم جدول به لیگ پایین‌تر می‌رود!؟

 

قشقایی شیراز با ۳۷‌ امتیاز، شمس‌آذر قزوین و شهرداری همدان با ۳۸‌ امتیاز، شهرداری آستارا و استقلال خوزستان با ۳۹‌ امتیاز، مس شهربابک با ۴۱‌ امتیاز، خوشه‌طلایی ساوه با ۴۲‌ امتیاز و پارس جنوبی جم با ۴۴‌ امتیاز، از دیگر تیم‌هایی هستند که حداقل روی کاغذ احتمال سقوطشان مطرح است. حالا با توجه به این حساسیت و اختلاف امتیاز کم در کورس بقا، باید دید چه تیمی به عنوان سومین تیم به لیگ دو سقوط خواهد کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶