به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۹۰۰
تعداد بازدید: ۳۷۶۴
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
استقلال تهران به دنبال ثبات است و یکی از برنامه های این باشگاه حفظ کادر فنی اش است.

به گزارش میدان، بر خلاف شایعات فرهاد مجیدی قصد جدایی از استقلال را ندارد. سرمربی استقلال در خصوص این که فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت اعلام کرده که فعلا اجازه بدهید در مورد ۳ بازی پیشرو صحبت کنیم و هفته آخر در این خصوص صحبت خواهم کرد.

 

با همه این‌ها فرهاد مجیدی تصمیمی برای جدایی از تیم خود ندارد به خصوص این که او به هواداران استقلال قول داده که بعد از قهرمانی در لیگ، به دنبال موفقیت استقلال در آسیاست. از طرفی مسئله مهم دیگر در استقلال این است که مصطفی آجورلو صراحتا اعلام کرده که استقلال در فصل نقل و انتقالات برای جذب بازیکن مشکلی ندارد و از لحاظ مالی شرایط خوبی دارد.

 

همین مسئله هم یکی از دلایل ماندن مجیدی در استقلال است تا برای جذب بازیکنان مورد نظرش مشکلی نداشته باشد. سرمربی که این روزها با قهرمانی استقلال بیشتر از پیش مورد حمایت هواداران این تیم قرار گرفته با توجه به این حمایت تمایل چندانی برای جدایی ندارد. یک نکته مهم دیگر هم در این خصوص این است که باشگاه استقلال هم در میان گزینه‌های داخلی خود، فرهاد مجیدی را بهترین گزینه می‌داند و بر خلاف فصل‌های قبل این بار کم‌تر خبری از تمایل استقلالی‌ها برای بازگشت امیر قلعه نویی به این تیم است.

 

عدم موفقیت قلعه‌نویی در سال‌های اخیر سبب شده تا باشگاه استقلال در میان گزینه‌های داخلی تنها علاقمند به ادامه همکاری با فرهاد مجیدی باشد. با این شرایط به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی همچنان سرمربی استقلال برای فصل آینده باشد و احتمالا دو تغییر در بین دستیاران او انجام شود. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴