به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۸۹۴
تعداد بازدید: ۹۸۲
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
یکی از بازیکنان سابق و لژیونر استقلال مدنظر کادفنی آبی‌پوشان برای فصل آینده قرار دارد.

به گزارش میدان، تیم استقلال که در فاصله دو هفته باقیمانده تا پایان فصل بیست‌ویکم، قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، از حالا به فکر تقویت خودش برای فصل آینده است. اگر چه استقلال در حال حاضر صاحب بهترین خط دفاعی لیگ است اما دو بازیکن احتمالا فصل آینده در جمع آبی‌پوشان حضور نداشته باشند.

 

روزبه چشمی یکی از این بازیکنان است که به دلیل عملکرد نه چندان خوب احتمالا دیگر جایی در جمع استقلال نداشته باشد. رافائل سیلوا، مدافع برزیلی آبی‌پوشان نیز پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و گفته می‌شود قصد دارد با قرارداد خوب راهی یکی از تیم‌های عربی شود.

 

با این شرایط، در خط دفاعی استقلال تنها عارف غلامی و محمد دانشگر می‌مانند و مشخص نیست که دانشگر پیشنهاد داشته باشد یا نه. بنابراین کادرفنی استقلال برنامه‌ریزی کرده که دو سه بازیکن در این پست جذب کند. یکی از بازیکنان محمدحسین مرادمند است که با پایان سربازی‌اش با او مذاکره خواهد شد.

عکس/ استقلال این لژیونر موفق را می‌خواهد!

 

یکی دیگر از گزینه‌های کادرفنی که جذاب است، سیدمجید حسینی بازیکن سابق استقلال است که در لیگ ترکیه بازی می‌کند. حسینی همیشه به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شود و حتی در جام جهانی 2018 دقایقی به میدان رفت اما اخیرا جایی در ترکیب تیم ملی نداشته است. حسینی که جزو بازیکنان بی حاشیه است بدش نمی‌آید در سال منتهی به جام جهانی به استقلال بیاید تا بیشتر در چشم باشد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵