به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۴۸۶۰
تعداد بازدید: ۱۲۱۳
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
کارشناس فوتبال ایران معتقد است تغییر ترکیب و تفکر این تیم باعث از دست رفتن قهرمانی این فصل شده است.

هومن افاضلی در گفت و گو با میدان، در خصوص دلایل نایب قهرمانی پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر پس از ۵ سال قهرمانی گفت: بالاخره نمی‌شود یک تیم تا ابد قهرمان بماند، منتها مسئله‌ای که پرسپولیسی‌ها را اذیت می‌کند این است که بعد از مدت‌ها رقیب مستقیم آنها یعنی استقلال قهرمان شده است.

وی ادامه داد: اینکه در فضای هواداری، قهرمانی‌های پنج فصل گذشته پرسپولیس را به وزیر ورزش قبلی یا قهرمانی این فصل استقلال را به فدراسیون و وزیر فعلی ربط می‌دهند اصلا درست نیست. پرسپولیس در پنج فصل گذشته و استقلال در فصل جاری شایسته قهرمانی بودند.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگر قهرمان نشد برای این بود که تغییرات زیادی داشت و ترکیب و تفکر برنده برانکو را تغییر دادند. نفرات جدید هم نتوانستند جای ستاره‌های جدا شده را پرکنند و به نوعی در سطح آن‌ها نبودند. متاسفانه به همین دلایل پرسپولیس ساختار خوب خودش را از دست داد. پرسپولیس در زمان برانکو و حتی یکی، دو سال بعد از آن تیمی بود که حتی زیر فشار می‌توانست دروازه حریف را باز کند و از گلش محافظت کند. اتفاقا با همین شیوه دوباره به فینال آسیا رسید اما امسال این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس از تیمی که می‌توانست برد اقتصادی کسب کند و از تک موقعیت‌های استفاده کند به تیمی تبدیل شد که این خاصیت را از دست داد.

افاضلی افزود: استقلال امسال دقیقا این روش پرسپولیس را انتخاب کرد و به خوبی توانست به هدفش برسد. من نمی‌دانم در تیم یا باشگاه پرسپولیس چه اتفاقاتی رخ داده و می‌دهد اما می‌دانم تیمی که به این اندازه تغییر دارد بالاخره زمین می‌خورد و این تغییرات فراوان به این تیم ضربه می‌زند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر
0
0
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینا جدی میگن؟ شما ببین پرسپولیس قهرمان شد در صورتی که پاک بود میگفتن وزیر.. ولی استقلال با #کمک_امتیاز_معیشتی و #سهمیه_پنالتی و نگرفتن خطاهای حریف و رکورد پنالتی دنیا رو زدن و ماسمالی شکایت تیم های دیگه پاک بود
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷