به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۸۱۷
تعداد بازدید: ۶۶۳
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
سرمربی استقلال با تعویض‌های طلایی خود نقش زیادی در موفقیت آبی‌پوشان داشته است.

به گزارش میدان، در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل شهرخودرو توانست سه امتیاز ارزشمند را در راه قهرمانی به دست بیاورد. آرمان رمضانی درحالی تک گل این بازی را در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند که دقایقی قبل از زدن گل، به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود. نکته قابل توجه در این باره، تعویض طلایی فرهاد مجیدی است که البته اولین بار نیست اتفاق می‌افتد و پیش از این، او بارها آبی‌‌پوشان را با این تغییرات به موقع نجات داده است.

 

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در این فصل ۸ تغییر نجات‌بخش داشته و موفق شده ۱۱ امتیاز در لیگ به دست بیاورد و در دو مرحله‌ جام حذفی به برتری برسد. ارسلان مطهری، مهاجم محبوب هواداران استقلال در قامت بازیکن تعویضی نقش بسیار مهمی در بردهای استقلال داشته و تاکنون ۳ بار در بازی مقابل تیم‌های تراکتور، هوادار و پیکان به کمک آبی‌پوشان آمده است.

 

۲ گل از ۳ گل آرمان رمضانی در این فصل، فرهاد مجیدی را نجات داده است. نکته جالب اینجاست که او هر دو گل خود را در دقیقه ۸۸ به ثمر رسانده است. درحالیکه استقلال در جام حذفی با یک گل از تیم نود ارومیه عقب بود اما رمضانی به میدان آمد و با گلش، بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید و شاگردان مجیدی در ضربات پنالتی پیروز شدند. دیگر گل ارزشمند این بازیکن به عنوان یار تعویضی در دیدار هفته گذشته مقابل شهرخودرو به ثمر رسید تا فاصله امتیازی استقلال با رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس بیشتر شود.

 

علاوه بر این‌ها، گل بسیار حیاتی رودی ژستد در شهرآورد تهران، گل امین قاسمی نژاد روی اشتباه عقیل کعبی در بازی با مس رفسنجان و شوت سعید مهری که با برخورد به دست مدافع گل گهر، داور اعلام پنالتی کرد و استقلال دو بر یک پیروز شد، از دیگر تعویضی‌های طلایی فرهاد مجیدی بوده‌اند. تعویض‌هایی شاید اگر انجام نمی‌شدند استقلال الان با سپاهان رده سومی هم‌امتیاز بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴