به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۴۸۱۴
تعداد بازدید: ۵۹۱
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۱
خبرهایی از تیم استقلال به گوش می‌رسد که قرار است مهاجم آبی‌پوشان در دیدار با فولاد خوزستان در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

به گزارش میدان، تیم استقلال امروز (شنبه) در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود، دیداری که با توجه به شرایط آبی‌پوشان برای رسیدن به قهرمانی حساسیت زیادی دارد. 

 

در دیدار قبلی آبی‌پوشان که مقابل شهر خودروی مشهد در ورزشگاه آزادی برگزار شد، استقلالی‌ها 88 دقیقه برای رسیدن به گل زجر کشیدند و این آرمان رمضانی بود که توانست به عنوان فرشته نجات استقلال وارد زمین شود و آبی‌پوشان را به سه امتیاز حیاتی برساند تا فاصله این تیم با پرسپولیس به 6 امتیاز برسد. رمضانی علاوه بر گلی که به ثمر رساند یکبار هم تیر دروازه شهر خودرو را به لرزه در آورد تا دقایقی که به میدان رفت، نمره قبولی بگیرد. 

 

از تیم استقلال خبر می‌رسد که با توجه به عملکرد رمضانی در بازی با شهر خودرو و غیبت رودی ژستد به دلیل محرومیت، احتمالا فرشته نجات استقلالی‌ها در ترکیب اصلی قرار بگیرد. همینطور امیرحسین حسین‌زاده دوباره به ترکیب اصلی برگردد و در کنار کوین یامگا وینگرهای چپ و راست را تشکیل دهند.

 

ابوالفضل جلالی دیگر بازیکنی است که به عنوان بازیکن تعویضی در بازی با شهر خودرو وارد زمین شد و ارسال او در نهایت تبدیل به گل استقلال شد. با توجه به نمایش ضعیف جعفر سلمانی، شاید این بازیکن نیز در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

صالح حردانی هم که به دلیل نمایش نه چندان خوب در بازی با سپاهان نیمکت نشین شده بود با توجه به آشنایی بازی در اهواز که نیم فصل اول در تیم فولاد حضور داشت احتمالا به ترکیب اصلی بازمی‌گردد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶