به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۸۰۷
تعداد بازدید: ۱۷۰۷
جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
هافبک ملی‌پوش استقلال در دو بازی اخیر نیمکت‌نشین بوده است.

به گزارش میدان، عزیزبک آمانوف، هافبک تیم ملی ازبکستان که با نظر فرهاد مجیدی در اوایل نیم فصل دوم به جمع آبی‌پوشان ملحق شده، در دو بازی گذشته استقلال در لیگ برتر فرصت بازی پیدا نکرده است. آمانوف تاکنون در هشت دیدار استقلال در لیگ برتر به مدت ۳۹۶ دقیقه به میدان رفته اما موفق به گلزنی برای این تیم نشده است. او پنج دیدار در ترکیب اصلی بوده و در سه بازی از روی نیمکت به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شده است.

 

آخرین بازی آمانوف برای استقلال به دیدار مقابل نساجی در جام حذفی برمی‌گردد. جایی که این ملی‌پوش ازبکستانی با خراب کردن پنالتی باعث حذف استقلال شد. حالا این بازیکن بعد از دیدار با نساجی در هر دو بازی اخیر مقابل سپاهان و شهرخودرو حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته و شائبه‌هایی را بابت دلخوری فرهاد مجیدی از آمانوف مطرح کرده است. این درحالی است که حتی روزهای گذشته شایعاتی منتشر شد که او در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد.

 

بیش از یک ماه از آخرین حضور آمانوف در ترکیب اصلی استقلال می‌گذرد و این بازیکن در انتظار فرصت است که بتواند اتفاق‌های بازی با نساجی را جبران کند. این در شرایطی است که شاگردان فرهاد مجیدی باید روز شنبه به مصاف فولاد خوزستان بروند و باید دید آیا این مربی جوان به هافبک ازبک اعتماد می‌کند یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵