به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۴۷۹۵
تعداد بازدید: ۱۰۶۵
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
مهاجم سابق تیم ملی فرانسه، در مصاحبه‌ای جالب به مقایسه‌ دو تیم رئال و بارسلونا پرداخت.

به گزارش میدان، تیری هانری، اسطوره فرانسوی، در اواخر دوران حرفه‌ای خود، پس از ترک تیم آرسنال به بارسلونا پیوست و خاطرات خوبی را در این تیم برجای گذاشت. رئال‌مادرید با حذف تیم‌های بزرگی از جمله چلسی، پاریسن ژرمن و منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و قرار است در روز ۷ خرداد سال ۱۴۰۱ برای عنوان قهرمانی به مصاف لیورپول برود.

 

حالا در آستانه فینال لیگ قهرمانان، تیری هانری در مصاحبه‌ای جالب با شبکه تلویزیونی CBS به مقایسه دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا با یکدیگر و همچنین با سایر تیم‌های جهان پرداخت که با واکنش‌های بسیار زیادی همراه شد.
هنری در این‌باره گفت: تمام باشگاه‌های اروپایی از رئال‌مادرید و رئال‌مادرید از بارسلونا می ترسد اما من فکر می‌کنم لیورپول قهرمان چمپیونز‌لیگ خواهد شد. آن‌ها قوی‌تر از مادرید هستند. با این حال، هنری از هموطنش کریم بنزما برای کسب توپ طلا حمایت کرد و او را لایق این عنوان دانست.

 

اسطوره سابق تیم ملی فرانسه افزود: من هنوز معتقدم که بنزما شانس بزرگی برای گرفتن توپ طلا است اما اگر مانه با لیورپول قهرمان شود و آن‌ها چهارگانه را به دست بیاورند او یک رقیب بسیار جدی برای بنزما خواهد بود. البته مانه اوایل سال جاری با سنگال قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد و توانست با این تیم به جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند که برای این بازیکن آفریقایی بسیار عالی بود اما من همچنان شانس بنزما را بیشتر می‌دانم.

 

گفتنی است تیری هانری ۴۴ ساله، در ۱۲۳ بازی ملی ۵۱ گل برای تیم ملی فرانسه به ثمر رساند و دوران باشگاهی درخشانی در تیم‌های موناکو، یوونتوس، آرسنال و بارسلونا داشت. او در دوران باشگاهی خود ۳۶۰ گل به ثمر رساند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰