به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۲
۴۷۸۰
تعداد بازدید: ۱۲۰۴
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس مدت‌ها است برای این تیم بازی نکرده است.

به گزارش میدان، پس از پیوستن منوچهر صفروف و وحدت هنانوف به پرسپولیس انتظار می‌رفت این دوبازیکن کم کم به مهره‌های اصلی و مهم پرسپولیس تبدیل شوند، اما شرایط برای یکی از این دو نفر طور دیگری رقم خورد. در این بین منوچهر صفروف مدت‌ها است که به یک بازیکن نیمکت‌نشین و حتی سکونشین تبدیل شده است.

منوچهر صفروف در حالی پس از پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس به یک نیمکت‌نشین تبدیل شد که پیش از آن حتی به عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده بود، اما در پرسپولیس اوضاع خوبی ندارد. این بازیکن در معدود بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان نرفت عملکرد بدی نداشت، اما با نظر کاردفنی سرخپوشان فعلا در پازل تاکتیکی پرسپولیس جایی ندارد و انتخاب اول برای دفاع راست پرسپولیس رامین رضاییان است.

البته باتوجه به حواشی رامین رضاییان در بازی با ذوب‌آهن و ناراحتی او از تعویض شدن ممکن است این بازیکن با تنبیه انضباطی روبرو شود و در بازی حساس با سپاهان در ترکیب اصلی نباشد تا نوبت به صفروف برسد. هرچند که بعید است کادرفنی پرسپولیس بخواهد برای بازی با سپاهان چنین ریسکی بکند. با ادامه این روند به نظر می‌رسد اگر همین کادرفنی برای فصل بعد در پرسپولیس باشد صفروف جایی در تفکرات گل‌محمدی داشته باشد و ممکن است پرسپولیس را ترک کند

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰