به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۴۷۷۶
تعداد بازدید: ۹۳۵
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
ستاره سابق بارسلونا، با انتشار عکسی در فضای مجازی، شایعه بازگشت به جمع آبی‌اناری‌ها را تقویت کرد.

به گزارش میدان، نیمار جونیور، ستاره برزیلی، با وجود تاثیرگذاری در بازی‌های اخیر پاریسن ژرمن و ثبت چندین گل و پاس گل اما محبوبیت چندانی بین هواداران پاریسی ندارد و حتی رسانه‌های فرانسوی اعلام کرده‌اند که ناصر الخلیفی قصد دارد از شر او خلاص شود.

 

پس از تساوی پاریسن ژرمن مقابل تروا و درحالیکه ۲ دیدار تا پایان لیگ فرانسه باقی مانده، برخی بازیکنان این تیم برای استراحت به تعطیلات رفتند. در این میان نیمار عکسی از خود در شهر ساحلی بارسلونا در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد تا به نوعی نشان دهد که همچنان به عادت خود برای سفر به کاتالونیا در تعطیلات ادامه می‌دهد.

 

عکس/ نیمار به بارسلونا برمی‌گردد؟

 

با این وجود این سفر با واکنش تعدادی از هواداران بارسلونا همراه بوده است. آن‌ها خاطرات خوب حضور در نیمار در نیوکمپ را فراموش نمی‌کنند و دوست دارند که این بازیکن یک بار دیگر در پیراهن تیمشان ببینند. گفتنی است نیمار ۴ فصل در تیم بارسلونا بازی کرد تا اینکه تابستان سال ۲۰۱۷ جدایی خود را از جمع آبی‌اناری‌ها اعلام کرد.
شایان ذکر است که بارسلونا با ۶۹ امتیاز در رده دوم لیگ اسپانیا قرار دارد و پس از انجام ۳۵ بازی در لیگ، موفق به کسب ۲۰ پیروزی و ۹ تساوی شده و در ۶ بازی دیگر شکست خورده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱