به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۴۷۶۲
تعداد بازدید: ۱۲۷۲
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
محسن محمدسیفی شانس اصلی طلای ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود، چینی‌ها هم می‌دانند با حضور او شانسی برای کسب طلای وزن سیفی ندارند.

به گزارش میدان، تیم ملی ووشو که حالا از حاشیه‌های عجیب و غریب مربوط به دوپینگ پنهان شده فاصله گرفته، خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کرد. این تیم به کسب چندین مدال در چین هم در بخش مردان و هم زنان امیدوار بود، در وزن محسن محمدسیفی که احتمالا در این آسیایی همسرش مهسا جاور را هم در قالب تیم ملی قایقرانی کنارش در هانگژو احساس می‌کرد، شانس کسب مدال طلا را داشتیم. سیفی تا پیش از این در سه دوره بازی‌های آسیایی مدال طلا کسب کرده است.

 


چینی‎ها هم به احتمال فراوان در این وزن نماینده نداشتند، چون سیفی شانس اول مدال طلا بود. حالا ملی‌پوش ایرانی از تصمیم چینی‌ها درخصوص تعویق بازی‌های آسیایی شوکه شده و این تصمیم را مشکوک می‌داند!


او در این باره می‌گوید: «قطعا این اتفاق به سود هیچ رشته‌ای نبود و شرایط الان جوری شده که همه چیز بهم ریخته است. الان یک نفر سرباز می‌شود، یک نفر کلا کنار می‌رود و کلا هم آرزو‌های زیادی بر باد رفت. موضوع خیلی عجیب است. مسئولان برگزاری چین می‌گویند شرایط عادی است و مشکلی برای برگزاری بازی‌ها نداریم، اما دولت چین این اجازه را نمی‌دهد.

 

ما ۲۵ اردیبهشت انتخابی داشتیم و قطعا اتفاقات خوبی می‌افتاد، اما از شنیدن این خبر دو سه روز می‌گذرد و من واقعا هنوز نتوانسته‌ام با آن کنار بیایم. واقعا معلوم نیست موضوع چیست، اگر به خاطر کرونا بود که در اوج همین بیماری کرونا مسئولان کشور چین مسابقات المپیک زمستانی را برگزار کردند. شخصا حس می‌کنم موضوع کرونا نیست.»

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو هم تعویق بازی‌های آسیایی را به ضرر ووشوی ایران عنوان کرده، آن‌ها حالا سردرگم هستند و با توجه به اینکه جهانی هم در آمریکا برگزار می‌شود و تیم ایران از شانس کمی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار است، نمی‌دانند برای چه رویدادی باید تمرین کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸