به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۷۳۸
تعداد بازدید: ۷۰۴
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
بعد از تعویق انتخابات روز ۱۸ اردیبهشت فدراسیون تیروکمان، حالا اخبار پشت پرده از احتمال تعویق دوباره این انتخابات حکایت دارد.

به گزارش میدان، پیش از این قرار بود انتخابات ریاست فدراسیون تیروکمان روز ۱۸ اردیبهشت برگزار شود، اما چند روز مانده به انتخابات، وزارت ورزش از تعویق آن خبر داد.
در ادامه عنوان شد که انتخابات روز چهارم خرداد به انجام خواهد رسید، اما اینطور که پیداست تعویق دوباره‌ای در کار است و حتی صحبت از ابطال ثبت‌نام قبلی و یا تغییر اعضای مجمع به میان آمده است، چیز‌هایی که اگر هر کدامش اتفاق بیافتد، برگزاری مجمع انتخاباتی تیروکمان را تا مدت زیادی عقب خواهد انداخت.

 


ظاهرا رد پای برخی افراد در این ماجرا دیده می‌شود که عدم حضورشان در انتخابات آتی باعث شده فشار زیادی برای تعویق انتخابات داشته باشند. غلامرضا شعبانی بهار، حجت‌الله واعظی، رضا کیارستمی، محسن باقریان و محمدعلی حسینی برای شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند.

 


باتوجه به اخبار پشت پرده‌ای که در مورد انتخابات تیروکمان وجود دارد، زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک‌های ۲۰۱۲ لندن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو نسبت به این مسئله واکنش نشان داده است: «من به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون و عضو کمیته ورزشکاران کمیته ملی المپیک، درخواست می‌کنم که هر چه سریع‌تر انتخابات فدراسیون برگزار شود. تاخیری که در برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان صورت گرفت و این انتخابات به ۴ خرداد موکول شد به ضرر ورزشکاران تیم ملی و خانواده تیروکمان خواهد شد. با توجه به مسابقات پیش‌رو از جمله کاپ جهانی، بازی‌های کشور‌های اسلامی و مسابقات کسب سهمیه المپیک، ضرورت دارد که فدراسیون بدون فوت وقت برای برنامه‌ریزی و تدارکات تیم ملی اقدام کند. قطعا اولین حاشیه و ضربه این تاخیر، گریبان قهرمانان و ملی‌پوشان را خواهد گرفت.»

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵