به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۴۷۳۲
تعداد بازدید: ۷۲۵
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
پس از اینکه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از بررسی دوباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان داد، استقلالی‌ها به رئیس فدراسیون حمله کردند.

به گزارش میدان، در یکی دو روز اخیر صحبت‌هایی مطرح شده که با درخواست باشگاه گل‌ گهر سیرجان، پرونده بازیکن گابنی این تیم مورد ادعای دادرسی قرار گرفته است. در ابتدا باید گفت پیش از سال جدید، امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر گفته بود ادعای دادرسی کرده بودند اما همان موقع گفته شد که این ادعا مورد قبول قرار نگرفته است. 

 

ماجرای پرونده بازیکن گل گهر یکی از پرونده‌های جنجالی فوتبال ایران بود. با شکایت باشگاه استقلال مشخص شد بازیکن گابنی گل گهر بازی‌های ملی نداشته است و با جعل سند و ایمیل فدراسیون و سازمان لیگ اقدام به صادر کردن کارت بازی این بازیکن کردند. با شکایت استقلال، پیکان و سپاهان، پرونده به کمیته انضباطی رفت و این کمیته رأی به سه بر صفر شدن بازی‌های گل‌ گهر برابر این سه تیم داد. در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نیز این رأی مورد بررسی قرار گرفت و رأی کمیته انضباطی تأیید شد. با وجود اینکه پلیس فتا در استعلام خود اسامی متخلفان را به فدراسیون فوتبال داده بود اما هیچ وقت این اسامی رسانه‌ای نشد.

 

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرد با دستور میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال که از اختیارات قانونی‌اش استفاده کرده، دستور بررسی مجدد پرونده را داده است. ماجدی که سال‌ها پیراهن استقلال را برتن کرده و چند سالی سرپرست تیم استقلال بود، با حمله استقلالی‌ها مواجه شده است.

 

هواداران استقلال و همچنین کادر مدیریتی باشگاه اعتقاد دارند ماجدی تنها به دلیل رفاقت نزدیک با امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر دستور بررسی مجدد پرونده را داده است وگرنه دلیلی برای این کار وجود نداشت. برخی از هواداران استقلال اعتقاد دارند جدا از پرسپولیسی‌ها که به دنبال برهم زدن تمرکز استقلال برای رسیدن به قهرمانی هستند برخی خودی‌ها نیز دوست ندارند تیم سابق‌شان با فرهاد مجیدی قهرمان شود، آنها این اتهام را پس از قلعه‌نویی حالا به ماجدی زده‌اند!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۵