به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۷۱۶
تعداد بازدید: ۵۸۸
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
تیم فوتبال پرسپولیس در صورت نباختن در بازی مقابل به پیکان به رکوردی جالب دست پیدا می‌کند.

به گزارش میدان، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، امشب، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان خواهد رفت. پرسپولیس بهترین تیم دیدارهای خانگی لیگ است و در آن‌سو، پیکان هم آمار خوبی خارج از خانه دارد و از این حیث در رده دوم جدول قرار گرفته است. جالب است بدانید این تیم در بازی‌هایی که مهمان بوده باختی نداشته و حتی هفته گذشته مقابل استقلال صدرنشین در ورزشگاه آزادی به تساوی رسید.

 

شاگردان یحیی گل‌محمدی آمار بسیار خوبی در دیدارهای خانگی خود ثبت کرده‌اند به طوریکه در ۲۸ دیدار اخیر در ورزشگاه آزادی باختی نداشته و اگر در این بازی هم بازنده نباشد به تنهایی رکورددار تاریخ لیگ برتر ایران خواهند شد.

 

۲۸ بازی بدون باخت؛ سپاهان


در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ایران، تیم سپاهان با شکست‌ناپذیری در ۲۸ بازی خانگی متوالی بین لیگ‌های سیزدهم و پانزدهم، در این زمینه رکورد‌دار است. این رکورد پس از باخت مقابل ملوان در لیگ سیزدهم شروع شد و پس از ۲۸ بازی بدون شکست، با باخت سه بر یک برابر استقلال در لیگ پانزدهم به پایان رسید. در این بازه زمانی ۷۳۳ روزه، سپاهانی‌ها صاحب ۱۷ برد و ۱۱ تساوی شدند.

 

پرسپولیس در آستانه رکوردی تاریخی/ شاگردان گل‌محمدی از سپاهان عبور می‌کنند؟

 

۲۵ بازی بدون باخت؛ استقلال


این رکورد از لیگ چهارم شروع شد. آبی‌پوشان در ۵ بازی خانگی آخرشان در این فصل شکست نخوردند. سپس در لیگ پنجم هم شاگردان امیر قلعه‌نویی در هیچ دیداری که میزبان بودند نباختند و این روند تا شکست مقابل پیکان در لیگ ششم ادامه داشت. در این بازه زمانی ۶۱۰ روزه، استقلال صاحب ۱۶ برد و ۹ تساوی شد. 

 

پرسپولیس در آستانه رکوردی تاریخی/ شاگردان گل‌محمدی از سپاهان عبور می‌کنند؟

 

۲۵ بازی بدون باخت؛ فولاد


تیم فولاد این رکورد را از لیگ نوزدهم شروع کرد و در ۱۰ میزبانی پایانی‌اش نباخت. در ادامه تیم جواد نکونام در فصل گذشته حتی یک بازی خانگی‌اش را هم نباخت و به آمار ۲۵ میزبانی بدون باخت رسید. فولاد در این بازه زمانی صاحب ۱۸ برد و ۷ تساوی شد اما این روند شکست‌ناپذیری، با باخت مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ جاری به پایان رسید.

 

پرسپولیس در آستانه رکوردی تاریخی/ شاگردان گل‌محمدی از سپاهان عبور می‌کنند؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵