به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۶۷۶
تعداد بازدید: ۶۰۰
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
پیکان میزبان جام باشگاه‌های آسیاست، این تیم برای آنکه باقدرت در این رقابت‌ها شرکت کند، اعلام کرده که ستاره‌های ایرانی و خارجی را به خدمت گرفته است، اگر این اتفاق رقم بخورد جام هیجان انگیزی در انتظار والیبال ایران است.

به گزارش میدان، مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت در ایران برگزار می‌شود و پیکان و شهداب یزد دو تیم ایرانی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند. پیکان باوجودی که در لیگ برتر دوم شد، اما توانست میزبانی مسابقات را برعهده بگیرد.
این تیم در گروه اول با ناخون راتچاسیمای تایلند، اوزتلیوم ازبکستان و سانتوری سانبردز ژاپن هم‌گروه است و شهداب نیز در گروه دوم با الریان قطر، تاراز قزاقستان و البحری عراق قرار دارد.

 


سیدمحمد موسوی بعد از آنکه به خاطر حضور سعید معروف از تیم فنرباغچه ترکیه جدا شد، به پیکان پیوست. تیم ترک بعد از جذب معروف با توجه به محدودیت در استفاده از بازیکنان خارجی، نتوانست موسوی را حفظ کند و با جدایی او موافقت کرد. حالا پیکانی‌ها مدعی هستند که در جام باشگاه‌های آسیا علاوه بر موسوی، سعید معروف دیگر ستاره خوشنام والیبال ایران را هم در اختیار دارند. آن‌ها همچنین گفته‌اند اروین انگاپت ستاره فرانسوی و نیمیر عبدالعزیز پشت خط زن سرشناس هلندی را هم در جام باشگاه‌های آسیا در کنار خود دارند.

 


سرمربی پیکان گفته است بالای ۸۰ درصد امیدوار است که این بازیکنان خارجی را در جام باشگاه‌های آسیا به همراه داشته باشد. ظاهرا حضور این ستاره‌ها در پیکان به صورت قرضی است.
در عین حال که تیم ژاپن و نماینده قطر مدعی هستند، اما به نظر می‌رسد رقابت اصلی قهرمانی همچنان بین دو تیم ایرانی باشد و شهداب نیز با خارجی‌های سرشناسی در مسابقات شرکت کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵