به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۶۵۶
تعداد بازدید: ۷۲۹
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
محرومیت روسیه باعث شد شاگردان عطایی در اولین آزمون تیم ملی ایران در لیگ ملت‌ها با مربی داخلی، به مصاف تیم ملی چین بروند.

به گزارش میدان، بعد از آنکه تیم ملی والیبال با آلکنو نتوانست المپیک خوبی را سپری کند و برخلاف دوره گذشته با عملکردی غیرقابل قبول به کار خود در توکیو خاتمه داد، بعد از دوره‌ای نسبتا طولانی که هدایت تیم ملی ایران به خارجی‌ها سپرده شده بود، سرانجام یک مربی ایرانی فرصت پیدا کرد که سرمربیگری تیمِ مدعی ایران را برعهده بگیرد.


تیم بهروز عطایی در نخستین گام وارد کارزار قهرمانی آسیا شد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد به راحتی به فینال رسید، چون قد و قواره‌اش سالهاست که بالاتر از آسیا رفته است، حریف فینال ژاپنی بود که دو بار با آلکنو در لیگ ملت‌ها و المپیک مغلوب‌شان شده بودیم و شاگردان سرمربی ایرانی، بدون دردسر در مقابل دیدگان ژاپنی‌ها تیم‌شان را شکست دادند.


حالا جدی‌ترین آزمون تیم ملی والیبال ایران با بهروز عطایی در پیش است؛ لیگ ملت‌های ۲۰۲۲. جایی که کارشناسان و والیبال دوستان می‌خواهند تیم ایرا را در مصافی جهانی و سنگین با هدایت مربی ایرانی ببینند. پیش از این قرار بود روسیه اولین حریف تیم کشورمان در لیگ ملت‌ها باشد، اما با توجه به آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین و محرومیت این کشور از سوی فدراسیون‌های جهانی، این کشور قادر به حضور در مسابقات نیست. روس‌ها همچنین میزبان هفته سوم هم بودند که حالا علاوه بر محرومیت حضور، میزبانی هم از آن‌ها سلب شده است. لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ از ۱۸ خردادماه آغاز شده و دوم مردادماه به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷