به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۴۶۵۵
تعداد بازدید: ۵۵۴۹
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
دو تیم بزرگ اسپانیا در مجموع نزدیک به ۲۰۰ جام کسب کرده‌اند.

به گزارش میدان، تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا بدون شک جزو برترین تیم‌های فوتبال اروپا هستند و در هر رقابتی که شرکت کرده‌اند حداقل یکبار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند.

 

در رقابت‌های لیگ اسپانیا، تیم رئال‌مادرید، با ۳۴ بار عنوان قهرمانی در لالیگا با اقتدار پیشتاز است در حالیکه بارسلونا با ۲۶ جام در رده دوم قرار دارد.
تیم پایتخت‌نشین، بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ بر لالیگا تسلط داشت و در آن زمان، ۱۸ بار قهرمان شد. این درحالی است که پس از سال ۱۹۹۰، بارسلونا با ۱۶ بار قهرمانی در لیگ در برابر ۹ بار قهرمانی رئال‌مادرید‌، بهترین تیم بوده است.

 

لوس بلانکوس ۱۳ بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده اما بارسلونا فقط ۵ بار این عنوان را به دست آورده است. رئالی‌ها درحالی به این تعداد قهرمانی رسیده‌اند که هیچ تیمی تعداد قهرمانی‌های خود در چمپیونزلیگ را حتی دو رقمی هم نکرده است.

اما در کوپا‌دل‌ری، بارسلونا موفق‌ترین تیم اسپانیا است و ۳۱ بار فاتح این رقابت‌ها شده در حالیکه رئال‌مادرید ۱۹ بار قهرمان شده است.

 

در سوپرکاپ اروپا، بارسلونا (۵) یک عنوان قهرمانی بیشتر از رئال‌مادرید (۴) دارد. همچنین آبی‌اناری‌ها با چهار قهرمانی موفق‌ترین تیم در رقابت‌های جام در جام اروپا هستند. این مسابقات برای نخستین بار در فصل ۱۹۶۱-۱۹۶۰ برگزار شد و با تصمیم یوفا در سال ۱۹۹۸ متوقف شد.

 

بنابراین بارسلونا با ۷۵ جام پرافتخارترین تیم در اسپانیا است در حالیکه رئال‌مادرید ۶۷ جام کسب کرده است اما در رقابت‌های بین‌المللی، مادرید با ۲۶ عنوان قهرمانی در مقایسه با ۱۷ جام بارسلونا پیشتاز است.

 

رقابت همیشگی بارسلونا و رئال‌مادرید/ کدام تیم جام‌های بیشتری برده است؟

 

به طور کلی، با شمارش ‌تعداد‌ جام‌ها مشخص می‌شود که بارسلونا ۹۲ جام و رئال‌مادرید ۹۳ جام کسب کرده‌اند و با توجه به قهرمانی احتمالی کهکشانی‌ها در این فصل لالیگا، تعداد این عناوین به ۹۴، افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷