به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۴۶۳۲
تعداد بازدید: ۴۹۵
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
باشگاه استقلال به دنبال اظهارات اخیر سرمربی پرسپولیس قصد شکایت از او را دارند.

به گزارش میدان، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس روز گذشته اجازه داد تمرین سرخ‌پوشان پس از مدت‌ها به روی خبرنگاران باز باشد تا صحبت‌هایی در حضور آنها مطرح کرد. سرمربی پرسپولیس بار دیگر با کنایه به استقلال مدعی شد به یک تیم همه جوره کمک کردند تا بالاتر از تیم‌شان قرار بگیرد. 

 

 

سرمربی پرسپولیس که به دلیل رفتارهایش در دربی با محرومیت 4 جلسه‌ای روبرو شده است و فاصله 6 امتیازی سرخ‌پوشان با استقلال در لیگ او را تحت فشار قرار داده است، حرف‌هایی زد که دوباره جنجال ساز شد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه در حال تهیه لایحه‌ای برای شکایت از گل‌محمدی هستند و قصد دارند در این لایحه اعلام کنند این برای چندمین بار است مسئولی از باشگاه پرسپولیس به آنها اتهام می‌زند.

 

 

قرار بود باشگاه استقلال بیانیه‌ای صادر کند و سپس شکایت کند اما مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده است فعلا صبر کنند تا واکنش کمیته انضباطی و اخلاق را ببینند و اگر اتفاقی نیفتاد شکایت کنند. البته برخی دیگر از مسئولان استقلال به مدیرعامل باشگاه توصیه کرده‌اند یا بیانیه بدهند یا شکایت کنند چون ممکن است سکوت به ضرر استقلال شود اما مدیرعامل استقلال تأکیده کرده آبی‌پوشان نیاز به آرامش دارند و برخی‌ها قصد دارند تمرکز این تیم را بهم بزنند و نباید وارد بازی آنها شد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱