به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۶۰۶
تعداد بازدید: ۶۶۸
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
باشگاه اماراتی علاقه‌ای به بازگرداندن ستاره ایرانی خود به استقلال ندارد.

به گزارش میدان، هفته‌ها است که مهدی قائدی شرایط و وضعیت خوبی در تیم شباب الاهلی دبی ندارد و به یک بازیکن سکونشین در این تیم تبدیل شده است. این در شرایطی است که به نظر می‌رسد بین او و مهدی علی سرمربی الاهلی هم اختلافاتی به وجود آمده و همین مسئله باعث شده تا این بازیکن کمتر به بازی گرفته شود.

 

همین موضوع باعث شد تا شایعاتی درباره بازگشت مهدی قائدی به استقلال شنیده شود، اما پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که احتمال رخ دادن یک اتفاق بسیار کم است.

 

مسئولان باشگاه شباب الاهلی دبی در نظر دارند در صورت ادامه همکاری با مهدی علی، مهدی قائدی را صورت قطعی یا قرضی به تیم دیگری بفروشند تا بتواند درآمدزایی بکنند. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه اماراتی هیچ علاقه‌ای به فروش قطعی و قرضی قائدی به استقلال ندارند و ترجیح می‌دهند این بازیکن را به تیمی بدهند که از نظر مالی مشکلی نداشته باشد. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد که قرارداد سرمربی شباب الاهلی هم تمدید نشود که در این صورت ممکن است قائدی همچنان به فعالیت در تیم اماراتی ادامه بدهد.

 

با وجود همه این موارد احتمال ماندن قائدی در تیم اماراتی بسیار کم و ممکن است در نهایت با مبلغ خوب به صورت قطعی یا قرضیرضی به تیم دیگری فروخته شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶