به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۴۶۰۴
تعداد بازدید: ۴۰۸
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
مدیر تیم فوتبال شهرخودرو در رابطه با دیدارهای باقی مانده این تیم در لیگ، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

 

باشگاه شهرخودرو به دلیل مسائل مالی، اکنون به صورت رایگان در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) از حریفان خود میزبانی می‌کند و وضعیت میزبانی باشگاه در آستانه شروع لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این درحالی است که در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر انتقال محل میزبانی این تیم مشهدی به ورزشگاه انقلاب کرج مطرح شده بود.

 

در این رابطه سیدمهدی سیدصالحی، مدیر تیم فوتبال شهرخودرو در گفت‌ و گو با میدان اظهار داشت: در روزهای گذشته مسوولان باشگاه جلسات متعددی را برگزار کردند تا مشکلات به وجود آمده حل شود اما اطلاعاتی از جزییات این موضوع را ندارم. امیدواریم مسوولان مربوطه شهر مشهد همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند و به زودی تکلیف میزبانی مشخص شود تا با شرایط بهتری وارد مسابقات شویم.

 

وی در خصوص دیدارهای باقی‌مانده شهرخودرو مقابل چهار تیم بالای جدول گفت: ما برای ماندن در لیگ محکوم به کسب نتایج مناسب مقابل همه تیم‌ها هستیم و فرقی نمی‌کند که با پرسپولیس بازی داشته باشیم یا صنعت نفت آبادان.

 

مدیر تیم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که این تیم در لیگ می‌ماند یا خیر تاکید کرد: بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را برای سربلندی نماینده شهر مشهد انجام می‌دهند و به مدد امام رضا(ع) تیم ما در لیگ برتر می‌‌ماند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰