به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۵۹۷
تعداد بازدید: ۶۳۳
پنجشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
وضعیت بد لژیونرهای ایرانی شباب الاهلی، هافبک‌های استقلال و پرسپولیس را به تمدید قرارداد نزدیک‌تر کرده است.

به گزارش میدان، در سال‌های اخیر، ستاره‌های تا‌ثیرگذار پرسپولیس و استقلال با وجود اینکه عملکرد بسیار خوبی در تیم‌های خود داشتند اما ترجیح دادند لژیونر شوند. اکنون تصمیم‌های اشتباهی که برخی از بازیکنان همچون احمد نوراللهی و مهدی قایدی مرتکب شده‌اند، این فرصت را به ستاره‌های کنونی دو تیم پایتخت‌نشین داده تا ریسک نکنند.

 

کمتر از ۷ ماه به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و بازیکنان برای اینکه در این مسابقات به میدان بروند، علاوه بر این فصل، نیم‌فصل اول فصل آینده را هم فرصت دارند تا خود را در لیست تیم ملی جای دهند.

 

میلاد سرلک و مهدی ترابی، دو ملی‌پوش پرسپولیس هستند که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد. هر دو بازیکن از تیم‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارند و همین امر کار مدیران پرسپولیس را برای تمدید قرارداد سخت خواهد کرد.

 

در فصل گذشته احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس راهی لیگ امارات شد و اکنون شرایط بسیار بدی را در تیم شباب الاهلی سپری می‌کند به طوریکه حتی در لیست تیمش برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این تمرین روز گذشته الشباب الاهلی درحالی برگزار شد که احمد نوراللهی در تمرین این تیم غایب بود تا شائبه‌هایی از دیپورت این بازیکن مطرح شود. شنیده می‌شود اگر احمد نور از شباب الاهلی جدا شود، به لیگ ایران بازخواهد گشت و محتمل‌ترین گزینه او برای بازی تیم پرسپولیس خواهد بود.

 

مهدی ترابی که یکبار تجربه ناموفق حضور در کشور قطر را دارد نمی‌خواهد بار دیگر با یک تصمیم اشتباه، در آستانه جام جهانی ریسک کند. همین امر نوید بزرگی برای هواداران پرسپولیس است که در فصل آینده ستاره تیمشان را با پیراهن سرخ پرسپولیس ببینند.

 

میلاد سرلک با نگاه به وضعیت عجیب نوراللهی در اولین فصل حضور در امارات، به احتمال بسیار زیاد ریسک نمی‌کند و در پرسپولیس می‌ماند. گفتنی است در روزهای گذشته رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس از روند مثبت مذاکرات برای تمدید قرارداد با میلاد سرلک صحبت کرده بود و اعتقاد دارد که این هافبک در پرسپولیس خواهد ماند.


مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال در این فصل بسیار خوب عمل کرده و هم‌اکنون بهترین پاسور این تیم است. درخشش مهدی‌پور به گونه‌ای بوده است که دراگان اسکوچیچ او را به تیم ملی ایران دعوت کرد و حتی در دیدار مقابل کره جنوبی و لبنان هم بازی کرد.

 

اکنون شنیده می‌شود مهدی مهدی‌پور یک پیشنهاد رسمی و سنگین از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده است. این درحالی است که مهدی‌پور یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما قرارداد او مشروط است و می‌تواند با پرداخت مبلغی، جدا شود.

 

درخواست فرهاد مجیدی از مهدی‌پور برای تمدید قرارداد و همچنین با نگاه به وضعیت بسیار بد مهدی قایدی در تیم شباب الاهلی، به نظر می‌رسد این هافبک، حداقل در سال منتهی به جام جهانی قید لژیونر شدن را خواهد زد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷