به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۵۹۵
تعداد بازدید: ۵۷۹
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
آن‌هایی که دست‌شان به خرج است، می‌دانند سفر به آمریکا کار هر کسی نیست، هزینه بسیار زیادی دارد، اما احسان حدادی دوباره می‌خواهد اردویی در این کشور داشته باشد، اما به خرج چه کسی؟

به گزارش میدان، احسان حدادی بی‌شک به واسطه کسب مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن پرافتخارترین ورزشکار تاریخ دوومیدانی ایران است که مدال برنز سال ۲۰۱۱ قهرمانی جهان را نیز در کارنامه دارد و برق طلای ۶ قهرمانی آسیا در رزومه اش می‌درخشد.


او در ۴ دوره متوالی بازی‌های آسیایی ۴ مدال طلای باارزش را به دست آورده است؛ از ۲۰۰۶ دوحه تا ۲۰۱۸ جاکارتا او نماینده پرتاب دیسک ایران در بازی‌های آسیایی بوده و این روز‌ها نیز خود را برای حضور در پنجمین دوره متوالی این رقابت‌ها و کسب پنجمین طلایش آماده می‌کند.


درحالیکه پیش از این از سوی فدراسیون دوومیدانی عنوان شده بود که اردو‌های آمریکا و فرانسه احسان حدادی و حسن تفتیان دیگر مورد حمایت مالی این فدراسیون قرار نخواهد گرفت و آن‌ها کارشان را در ایران پیگیری خواهند کرد، حالا خبر آمده که احسان حدادی در آستانه برپایی اردوی دوباره‌ای در آمریکاست.


او پیش از این با مربی آمریکایی خود را برای شرکت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کرد که طبق پیش‌بینی و باتوجه به رکوردهایش، مشخصا در ژاپن کاری از پیش نبرد، اما همچنان در سطح آسیا مدعی اصلی قهرمانی است. حدادی که اخیرا تمریناتش را در کیش دنبال می‌کرد حالا می‌خواهد علاوه بر اردوی ۱۵ روزه در آمریکا، در دو مسابقه این کشور نیز شرکت کند.


فدراسیون می‌گوید این سفر با آن‌ها هماهنگ نشده و به این ترتیب فدراسیون دوومیدانی هزینه‌های سفر حدادی را تقبل نخواهد کرد. اساسا فدراسیون هیچ زمانی آنقدر بودجه در اختیار نداشته که بتواند سفر‌های آمریکا و فرانسه حدادی و تفتیان را پوشش دهد و هر بار که این اتفاق رخ داده با حمایت مسئولان ورزش و کمیته ملی المپیک بوده است.


حالا باید دید این بار که حدادی بار دیگر تصمیم به سفر آمریکا دارد، چه کسی هزینه‌های سفر، اردو و شرکتش در مسابقه را پرداخت خواهد کرد. بعید به نظر می‌رسد قرار باشد این قهرمان نامدار هزینه‌های سفر به آمریکا را خودش از طریق اسپانسر‌های شخصی تامین کند.


باید دید نایب قهرمان المپیک لندن که پیش از این نیز حتی خارپاشنه ساده‌اش را نیز با اصرار و حمایت از سوی کمیته ملی المپیک، در آلمان جراحی کرد، این بار با حمایت چه کسی در آمریکا اردو خواهد داشت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶