به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۴۵۷۰
تعداد بازدید: ۴۴۸
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
سرمربی تیم استقلال در ادامه رکوردهایی که در این فصل زده است، می‌تواند یک رکورد دیگر را هم به نام خود ثبت کند.

به گزارش میدان، در این فصل مطلب‌های زیادی منتشر شد که فرهاد مجیدی با تیم استقلال نتایج خوبی کسب کرد و رکوردهایی را به نام خود ثبت کرده است. از نباختن در لیگ برتر گرفته تا داشتن بهترین خط دفاعی و شرایط امتیازگیری در این فصل.

 

استقلال با هدایت مجیدی در این فصل نتایج خوبی گرفت به طوری که در پایان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، این تیم با فاصله 6 امتیازی به نسبت پرسپولیس در جایگاه نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و بخت اول قهرمانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر است.

 

استقلال در حالی با 56 امتیاز در صدر جدول قرار دارد که به لحاظ امتیازی با مقایسه با فصل‌های اخیر بهترین عملکرد را داشته است. استقلال با امیر قلعه‌نویی در آخرین سالی که قهرمان شد در لیگ 18 تیمی با 67 امتیاز به قهرمانی رسید و اگر استقلال بتواند 7 امتیاز دیگر در 6 بازی باقیمانده بگیرد مجیدی می‌تواند از این حیث هم رکورددار شود. 

 

موضوع بعدی اما لیگ 16 تیمی است که استقلال با قلعه‌نویی در سال 93-92 به 59 امتیاز رسید و اگر فرهاد مجیدی در 6 بازی باقیمانده لیگ برتر فقط سه امتیاز دیگر با استقلال بگیرد به رکورد قلعه‌نویی می‌رسد. سرمربی استقلال در لیگ بیست‌ویکم در صورت کسب مقام قهرمانی صاحب رکوردهای جدیدی خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۶