به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۴۵۲۹
تعداد بازدید: ۴۸۰
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
تیم ملی فوتبال زنان ایران، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

به گزارش میدان، بدون شک یکی از اتفاقات مهم فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰، نتایج خوب و دور از انتظار تیم ملی فوتبال بانوان بود. تیمی که از اردیبهشت سال گذشته، با هماهنگی فدراسیون فوتبال، اردوهای منظم داخلی و خارجی خوبی برگزار کرد و توانست با پیروزی مقابل بنگلادش و اردن، برای اولین بار در تاریخ به جام ملت‌های آسیا صعود کند.

 

تا پیش از شروع جام ملت‌های آسیا که اواخر دی ماه در کشور هند آغاز شد، همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش می‌رفت اما در آن زمان اتفاقات غیرفوتبالی برای نایب رییس فدراسیون فوتبال و همچنین عدم برگزاری بازی‌های دوستانه، شرایط را به گونه‌ای دیگر تغییر داد.

 

با توجه به شرایط بد موجود، باخت‌های سنگین شاگردان مریم ایراندوست مقابل تیم‌های مطرح فوتبال آسیا یعنی چین و تایوان، غافلگیرکننده نبود و این تیم با یک تساوی مقابل هند به ایران بازگشت.

بعد از حذف از مرحله گروهی و بازگشت به ایران، حمایت‌ها از تیم ملی زنان به‌طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد و درشرایطی‌که اکنون ۲ فیفادی سپری شده، این تیم، نه تنها بازی هیچ دوستانه‌ای نداشته، بلکه اصلا اردویی هم برگزار نشده است. اکنون باتوجه به عدم حمایت و بلاتکلیفی‌ها، شرایطی مشابه آن‌چه پیش از اردیبهشت ۱۴۰۰ برقرار بود، پیش آمده است تا خیلی‌ها نگران تعطیلی دوباره فوتبال زنان ایران و حذف از رنکینگ فیفا شوند.

 

چند روز پیش، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی اعلام کرد که فدراسیون فوتبال درحال رایزنی برای برپایی اردو و بازی دوستانه است اما بعد، خبر دستگیری شهره موسوی، نایب رییس فدراسیون فوتبال منتشر شد تا اغمای تیم ملی فوتبال زنان ادامه پیدا کند.

حالا همه‌ امیدوار به انتخابات مجمع فدراسیون هستند که در ۱۰ خرداد برگزار می‌شود تا شاید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا دوباره‌ روزهای خوبی را تجربه کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲