به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۲۱۹۶
تعداد بازدید: ۹۵۶
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
در راستای جاه طلبی مالکان جدید نیوکاسل، شاید اسطوره فوتبال دنیا سرمربی این تیم شود.

به گزارش میدان، نیوکاسل قصد دارد برای توافق با زین‌الدین زیدان وارد عمل شود. فعالیت رسمی مالکان عربستانی و جدید باشگاه نیوکاسل به‌زودی آغاز خواهد شد و تردیدی وجود ندارد که آن‌ها از همان ابتدا درپی جذب نام‌های بزرگ هستند.

 

اکنون استیو بروس هدایت نیوکاسل را بر‌عهده دارد، اما خود این سرمربی نیز اخیرا اعتراف کرد اخراج از این باشگاه را دور‌از‌ذهن نمی‌بیند و احتمالا به‌زودی این اتفاق رخ خواهد داد. به نظر می‌رسد گریم جونز، کمک‌مربی فعلی باشگاه، به‌صورت موقت مسئولیت فنی نیوکاسل را بر‌عهده می‌گیرد و هیئت‌مدیره جدید برای توافق با یک سرمربی مشهور اقدام خواهد کرد. اما نشریه میرر دیروز در گزارشی مدعی شد احتمال حضور زیدان روی نیمکت نیوکاسل وجود دارد.

 

در بین گزینه‌های مشهور فعلی فوتبال جهان، شاید تنها زیدان و آنتونیو کونته بدون تیم باشند و مالکان جدید نیوکاسل می‌خواهند برای طی‌کردن سریع‌السیر مسیر پیشرفت و تبدیل‌شدن به یک تیم مدعی، مسئولیت هدایت خود را به زیزو بسپارند.

 

زیدان که در پایان فصل گذشته رئال‌مادرید را ترک کرد، در دوران حضور در این تیم به انواع افتخارات دست یافت و طی ۵ سال آمار خیره‌کننده ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان را به ثبت رساند. البته اخبار زیادی درباره تمایل زیزو به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بعد از جام‌جهانی‌۲۰۲۲ شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد پاری‌سن‌ژرمن نیز بی‌میل نیست در صورت عدم موفقیت مائوریتسیو پوچتینو، با زیدان به توافق دست یابد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲