کد خبر : ۲۶۳۷۶
۱۷:۳۰

۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ادعاهای ملی‌پوش MMA؛

قائدی‌فر: به من تهمت دزدی زدند/ نفرات جدید چیزی از MMA نمی‌دانند/ نمی‌خواهند از تیم قبلی کسی باقی بماند

ملی‌پوش MMA گفت: نفرات جدیدی که به این رشته آمدند چیزی از MMA نمی‌دانند. آنها ووشوکار هستند؛ در حالیکه ام.ام.ای و ووشو اصلا قابل قیاس نیستند.
ب

امین قائدی‌فر در گفت‌وگو با میدان، به مشکلاتی که برایش در اردوی تیم ملی MMA ایجاد شده واکنش نشان داد و اظهار داشت: هفته قبل در انتخابی تیم ملی، حریفان را شکست دادم، اما دوباره برایم انتخابی گذاشتند. حتی اجازه ندادند همراهان ورزشکاران از مبارزات فیلم بگیرند. با این حال مقابل چشمان همه، دستم به‌عنوان نفر برتر بالا رفت. آنها برایم به اجبار انتخابی گذاشتند چون فکر می‌کردند، شکست می‌خورم.

وی افزود: دوباره به من گفتند باید انتخابی بدهم که برایم خیلی عجیب است. حتی شنیدم که نامم در لانگ لیست قرار ندارد. مگر چنین چیزی می‌شود؟‌ خودم سهمیه بازی‌های آسیایی را در وزن 60 کیلوگرم مدرن گرفتم. در مسابقات چین و ازبکستان شرکت کردم و در ازبکستان مدال گرفتم و در نهایت به سهمیه ناگویا رسیدم.

نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی MMA، بیان کرد: در دو سه روز اول اردو رفتارها با من خوب بود، اما به یکباره همه چیز تغییر کرد. به سرمربی گفتم مگر چکار کردم که با من اینگونه رفتار می‌کنید!

قائدی‌فر عنوان کرد: حتی به یوسف بهتری مسئول انجمن نیز گلایه کردم چرا با من اینگونه برخورد می‌شود و این افراد ناشناس را برای چه به اردوی تیم ملی آوردید که مدعی شد در امور فنی دخالت نمی‌کند. بعد سرمربی را نزد بهتری آوردم که او هم مدعی شد این نفرات را به اردو دعوت نکرده است؛ مگر می‌شود مسئول انجمن و سرمربی تیم ملی، از حضور فایترهای جدید در اردو بی‌خبر باشند؟!

وی ادامه داد: سه قهرمانی آسیا رفتم و در سه قهرمانی کشور طلا گرفتم و رکورد بدون باخت دارم. ایگونه رفتارها با من، بی‌احترامی است. به وزارت ورزش رفتم و برای وزیر ورزش نامه شکایت نوشتم. آشنایی در وزارت ندارم و اصلا نمی‌دانم نامه‌ به دست وزیر رسیده است یا نه!

این فایتر درخصوص اینکه در انتخابی دوباره تیم که قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شود شرکت می کند یا نه؟ توضیح داد: اصلا کسی به من در خصوص مسابقات فردا زنگ نزده و حتی نمی‌دانم مسابقات کجا برگزار می‌شود!

وی با بیان اینکه تیم ملی MMA به محلی برای حضور ووشوکاران تبدیل شده، افزود: جالب اینجاست همه ووشوکاران در انتخابی درون اردویی روز 28 خرداد،‌ شکست خوردند. رضا سبحانی را از ووشو به انتخابی 65 کیلوگرم آوردند که همان دور اول باخت و حذف شد. عجیب است که دوباره به اردو آمد و این بار او را به وزن 60 کیلوگرم (وزن من) آوردند. به سرمربی گفتم جسارتی در خصوص تصمیمات او نمی‌کنم، اما چگونه فردی که دور اول باخته را دوباره دعوت کردید. فکر می‌کنم این فایتر شاگرد سرمربی تیم ملی است.

قائدی‌فر ادامه داد: سبحانی در تمرینات ضربه مستقیم به زانو می‌زند که این مساله در MMA خطاست. تمرین با او را ادامه ندادم و گفتم این فایتر می‌خواهد من آسیب ببینم. حتی در مرور تکنیک هم به من آسیب زد. اکنون به تنهایی تمرین می‌‌کنم.

وی اضافه کرد: شرایط خوبی تحت نظر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی داشتیم. حالا که MMA به انجمن مستقل تبدیل شده، آنها می‌خواهند هیچ فردی از تیم قبلی نباشد و خودشان به ناگویا بروند تا شاید به یک برنز رسیده و همه چیز به نام آنها ثبت شود. چرا من باید تاوان جنگ بین فدراسیون و انجمن را بدهم.

این قهرمان بیان کرد: در 31 سالگی چیزی از خودم ندارم و بعد از سال‌ها ورزش، می‌خواهم در بازی‌های آسیایی به نتیجه برسم که دوستان مانع شدند. اکنون افرادی به MMA آمدند که واقعا چیزی از این رشته نمی‌دانند. باور کنید MMA با ووشو خیلی متفاوت است.

وی در آخر گفت: حتی در آخرین روز تمرین وقتی به منزل رسیدم، یکی از ورزشکاران زنگ زد و گفت چرا کفش سرمربی تیم ملی را دزدیدی؟! آخر این حرف است که درباره یک ورزشکار می‌زنند؟‌ به او گفتم من سه جفت کفش آورده بودم و بروید از دوربین محل تمرین همه چیز را چک کنید. قطعا از سرمربی به خاطر این تهمت شکایت خواهم کرد.


گزارش خطا

برچسب ها:
ارسال نظر
captcha