- صفحه اصلی
- فوتبال ایران
- کشتی و وزنهبرداری
- توپ و تور
- رزمی
- ورزش زنان
- سایر ورزشها
- ورزش جهان
- چند رسانه ای
به گزارش میدان، سرمربی تیمملی فوتبال اتریش در ابتدا گفت: وقتی نتیجه 3-3 است، هیچکس نمیتواند فرض کند که این یک توافق بین دو تیم بوده است، به خصوص آنچه در 90 ثانیه پایانی بازی دیدیم.
رانگنیک ادامه داد: سه دقیقه مانده به پایان بازی، اگر کسی میگفت چنین اتفاقی میافتد، به او میگفتید که دیوانه است.
وی در ادامه گفت: همه کسانی که 15 دقیقه پایانی این بازی را تماشا کردند، باید بدانند که هیچ نشانهای وجود ندارد که بازیکنان دو تیم کاملا به نتیجه تساوی در این دیدار راضی بودند. من فکر میکنم آنها میخواستند برنده شوند.
رانگنیک در پایان اظهار داشت: هیچکس نمیتواند به من بگوید که ناگهان در دقیقه 93 کسی برنامهریزی کرده باشد و بگوید "اوه، بله، بیایید یک گل دیگر بزنیم". فکر میکنم شاید این طرز فکر یک یا دو بازیکن در الجزایر بوده باشد، اما فکر نمیکنم در بقیه تیم اینطور بوده باشد، برای من هم همینطور.