- صفحه اصلی
- فوتبال ایران
- کشتی و وزنهبرداری
- توپ و تور
- رزمی
- ورزش زنان
- سایر ورزشها
- ورزش جهان
- چند رسانه ای
به گزارش میدان، بامداد شنبه تیم ملی ایران در یک مسابقه پر فراز و نشیب که فرصت پیروزی در آن را هم داشت با تیم ملی مصر به تساوی یک بر یک رسید.
در همین خصوص حمید درخشان پیشکسوت تیم ملی در مصاحبه با خبرنگار میدان گفت: ایران در این بازی از تاکتیک توپ مستقیم و بلند استفاده کرد که تقریبا مختص خودش است و بیشتر مسابقه را بدون باور اینکه توانایی بردن مصر را داریم ادامه داد و برای کسب فقط یک امتیاز به این مسابقه آمده بود.
وی افزود: در دقایق آخر بازی به خودباوری رسیدیم و توانستیم چندین فرصت روی دروازه مصر ایجاد کنیم که باد بد شانسی توپها تبدیل به گل نشد. در تیم ایران تنوع تاکتیکی کمی دیده شد. ما باید در رویدادهایی چون جامجهانی چند پلن برای طراحی حملات داشته باشیم که این مهم در تیم ایران دیده نمیشد.
درخشان بیان کرد: در گروه مناسبی بودیم. هرچند با بدشناسی و با توجه به نتایج سایر دیدارها حذف شدیم، اما تیم ایران میتوانست در همین گروه و تقابل با نیوزیلند، بلژیک و مصر به نتایج بهتری دست یافته و بدون مشکل راهی دور بعدی شود.