کد خبر : ۲۶۳۳۳
۰۷:۳۵

۱۴۰۵/۰۴/۰۶

دزفولی: پنالتی ایران مقابل مصر کاملا درست بود/ داور قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پنالتی که به سود ایران گرفته شد، کاملا درست بود و مستحق آن بودیم.
د

به گزارش میدان، تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، مقابل مصر در نیمه اول به تساوی ۱-۱ رسید.

هادی دزفولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار میدان در مورد صحنه‌ها داوری نیمه نخست گفت: پنالتی که به سود ما گرفته شد، درست و صحیح بود و بازیکن مصر پای طارمی را زد. در مجموع ۱۴ کارت زرد در نیمه اول داشتیم که آمار بسیار بالایی بود. داور مسابقه مارسینیاک، قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت و هیچ جای بحث در آن وجود ندارد.

در همین گروه نیز تا پایان نیمه نخست، بلژیک با یک گل از نیوزیلند پیش است.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha