کد خبر : ۲۶۳۱۰
۲۰:۳۳

۱۴۰۵/۰۴/۰۴

آمریکا از سد ایران گذشت؛ شکست ملی‌پوشان در ست ۳۱ بر ۲۹

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، برابر آمریکا با وجود رقابتی نزدیک در هر سه ست شکست خورد.
احمقااا

به گزارش میدان؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، مقابل تیم ملی آمریکا به میدان رفت.

ملی‌پوشان ایران که در مسابقه نخست این هفته، پس از یک نبرد نزدیک و پنج‌سته برابر فرانسه شکست خوردند، این بار با پیراهن قرمز و مچ‌بند مشکی وارد زمین شدند.

ترکیب آغازکننده ایران مقابل آمریکا:

سید عیسی ناصری، عرشیا به‌نژاد، علی حق‌پرست، یوسف کاظمی، علی حاجی‌پور و مرتضی شریفی.

 

ترکیب آغازکننده آمریکا مقابل ایران:

مایکا کریستنسن، متئو اندرسون، جفری جندریک، اتان چمپلین، تیلور آوریل و کول هارتکه.

گزارش ست اول | ایران ۲۳ – آمریکا ۲۵

ست نخست با رقابتی نزدیک و امتیازهای پایاپای دنبال شد و شاگردان پیاتزا نسبت به عملکرد هفته اول، نمایش منسجم‌تر و امیدوارکننده‌تری ارائه دادند. با این حال، ضعف در دفاع روی تور و افت کیفیت سرویس در لحظات حساس، فرصت برتری را از ملی‌پوشان گرفت.

در نهایت تیم آمریکا موفق شد ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان برساند و یک بر صفر از ایران پیش بیفتد.

گزارش ست دوم | ایران ۲۰ – آمریکا ۲۵

ملی‌پوشان ایران در ست دوم نمایش درخشانی داشتند و نسبت به ست نخست با شناخت بهتر از سبک بازی آمریکا، عملکرد منسجم‌تر و کم‌اشتباه‌تری ارائه کردند.

اما آمریکا با حملات موثر و حفظ تمرکز در امتیازهای پایانی، ستی تماشایی را رقم زد و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ نسبت به ایران به برتری برسند.

گزارش ست سوم| ایران ۲۹ – آمریکا ۳۱

ست سوم یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین ست‌های این مسابقه بود. ملی‌پوشان ایران در حالی که در مقاطعی با اختلاف از حریف عقب افتاده بودند، با نمایش جنگنده و بازگشتی تحسین‌برانگیز خود را به بازی رساندند و رقابت را در امتیازهای پایانی کاملا نزدیک دنبال کردند.

با این حال، آمریکا در لحظات سرنوشت‌ساز عملکرد بهتری داشت و در پایان موفق شد این ست نفس‌گیر را با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ به سود خود به پایان برساند.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha